ישראל כץ ומאיר דהן
ישראל כץ ומאיר דהן

החל שלב התכנון המפורט להקמת מחלף לכביש 6 בסמוך למזכרת בתיה

בשורה תחבורתית לתושבי האזור: משרד האוצר כבר העביר מקדמה בסך 10 מיליון שקלים לחברת כביש חוצה ישראל, בדרך להקמת מחלף לכביש 6 בסמוך למזכרת בתיה

פורסם בתאריך: 11.7.18 08:05

-->

שר התחבורה, ישראל כץ, הגיע אמש (שלישי) לביקור עבודה במזכרת בתיה ודן עם חברי המועצה והעומד בראשה, מאיר דהן, על נושאים שונים הקשורים בענייני תחבורה ותנועה ביישוב. בין היתר, דנו הנוכחים בשלבי התכנון המפורטים של הקמת מחלף לכביש 6 בסמוך למושבה. משרד האוצר כבר העביר מקדמה בסך 10 מיליון שקלים לחברת כביש חוצה ישראל, ונראה כי הנושא החל לצבור תאוצה.

עוד במהלך הביקור, הודיעו נציגי רכבת ישראל כי תחנת הרכבת במזכרת בתיה תיפתח בחודש דצמבר. מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, דיווח כי התכנון המפורט להקמת צומת הכניסה השלישית למושבה יסתיים בתוך 3 חודשים, ומייד אחר כך יחל שלב הביצוע בהיקף של 32 מיליון שקלים.

ביקור השר ישראל כץ במזכרת בתיה

ביקור השר ישראל כץ במזכרת בתיה

ראש המועצה מאיר דהן: "הבשורה הטובה מביקור העבודה של השר כץ היא כי החל שלב התכנון המפורט להקמת מחלף לכביש 6. במהלך הביקור גם הודיעו נציגי רכבת ישראל כי תחנת הרכבת תיפתח בחודש דצמבר, זאת לאחר שחזרתי על התחייבותי כי המועצה תשלים עד אז את דרכי הגישה לתחנה ואת מגרש החנייה על 350 מקומות החניה שבו. במהלך הביקור דנו גם בהסדרי התחבורה הציבורית לתחנה, ובתקצוב פרויקטים תחבורתיים נוספים בתוך המושבה. מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, דיווח כי התכנון המפורט להקמת צומת הכניסה השלישית למושבה יסתיים בתוך 3 חודשים, ומייד אחר כך יחל שלב הביצוע בהיקף של 32 מיליון שקלים. באותה הזדמנות הודיתי לשר בשם כולנו, על שנענה לבקשתי לרימזור והסדרת צומת הכניסה השנייה".

ישראל כץ ומאיר דהן

שוקדים על תכניות התחבורה. ישראל כץ ומאיר דהן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

5 תגובות
  1. מדבדב

    רק חכמי חלם יכולים לעשות רמזור כמו שעשיתם בכניסה השניה

  2. אבנר

    לתושבי מזכרת בתיה, אכלנו אותה, צוואר בקבוק כל בוקר וערב, בעיקר כשאולמות האירועים יהיו פעילים, הפקקים יתחילו מהיציאה השניה של המושבה.

  3. חרטה ברטה

    ארבע שנים וחצי ראש המועצה לא עושה כלום. חצי שנה לפני הבחירות מריץ פגישות והודעות ריקות מתוכן לציבור. הציבור מאס בראש המועצה הזה , התעייף .

  4. טליחה

    שנתיים וחצי עברו…
    כספים עברו
    שום דבר לא זז
    הוכחה שהשר שיתף פעולה עם בלוף תקשורתי ריק מתוכן

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר