רחוב גולדברג
רחוב גולדברג

הסדרי התנועה ברחוב גולדברג ברחובות משתנים

בעקבות פנייתו של המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ׳ לאגף התנועה, הסדרי התנועה ברחוב גולדברג ברחובות משתנים בכדי להקל על התושבים והורי הגנים ברחוב ויצמן. מעתה ניתן יהיה לצאת מהאזור מבלי לעבור דרך הצירים העמוסים של אחד העם והרצל

פורסם בתאריך: 2.7.18 13:50

-->

אגף התנועה בעיריית רחובות משנה את הסדרי התנועה ברחוב גולדברג. בעקבות ההסדר החדש, החל מהיום, יום שני ה-2.7.18, תתאפשר הכניסה שמאלה מרחוב ויצמן לגולדברג. השינוי יקל על הורים ועל כלל התושבים, מאחר והוא מאפשר לצאת מהאזור מבלי לעבור דרך הצירים העמוסים של אחד העם ורחוב הרצל.

ברחוב ויצמן פועלים חמישה גני ילדים המשרתים את ילדי האזור. במצב התנועה הנוכחי, כל מי שרוצה לצאת מרחוב ויצמן לכיוון מזרח העיר מוצא את עצמו מחויב בנסיעה  עד לרחוב אחד העם, או לחילופין עד לצומת המרומזר של הרצל, דבר שמכביד על הנהגים ועל עומסי התנועה באזור.

"כחלק מהרצון להקל על התושבים ולהקל על הנסיעה ברחובות הללו, החליט מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, לשנות את הסטריות ברחוב גולדברג כמענה לבעיה שהצפנו", אומר יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר. "זאת בעקבות פניות של ועדי בתים באזור ושל נציגות הורים מגני הילדים הסמוכים. לכן  פניתי לשוקרי בבקשה לשנות את הסדרי התנועה ברחוב גולדברג. אני מאמין שהרמזור החדש ברחוב ויצמן, לצד השינוי בכיווני התנועה, יביאו להקלה משמעותית על עומסי התנועה ברחובות ויצמן, אחד העם והרצל. ברצוני להודות לתושבים שפנו עם היוזמה המבורכת ולליאור על הטיפול המהיר בבקשה זו ובכל פנייה של התושבים".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "לאור בקשות רבות שהתקבלו באגף התנועה מתושבי האזור והורי גני הילדים, מצאנו פתרון שיקל עליהם. אנו פותחים למעשה נתיב נוסף של זרימת תנועה באזור. כל מי שרוצה לצאת לכיוון מזרח העיר, לא חייב לעבור דרך רחובות עמוסים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר