קעקועים (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

ניסה למכור בפייסבוק את ציוד הקעקועים שגנב ונעצר

פרסום בפייסבוק גרם לחשוד להשיב את הציוד היקר שגנב ממכון קעקועים ברחובות. לאחר מכן הוא נעצר

פורסם בתאריך: 5.7.18 07:27

-->

בתחנת משטרה רחובות התקבלה תלונה מצד בעלים של עסק מוכר לקעקועים במרכז העיר, על גניבת מכשור מתקדם בשווי עשרות אלפי שקלים. מחקירת האירוע עלה כי באחד מערבי שישי בחודש שעבר, בסביבות השעה 21:00, נראה חשוד במצלמות האבטחה כשהוא נכנס דרך חלון אל תוך העסק. החשוד הסתובב במקום, ארז שלל מכשירים בשווי עשרות אלפי שקלים ועזב את המקום. הגניבה התגלתה רק למחרת, כאשר בעלי המקום הבחינו בעסק הפרוץ. ניידת לזיהוי פלילי אספה ממצאים מהזירה, לרבות טביעות אצבעות שנשלחו למעבדה, אך תפיסת החשוד הגיעה ממקום בלתי צפוי.

בעלי העסק, שחששו כי החשוד ינסה למכור את הסחורה שלהם בשל ערכה הרב, פרסמו בפייסבוק את סרטוני האבטחה וביקשו את סיוע הגולשים בחיפוש אחר הציוד שלהם. כעבור זמן קצר הצליחו באמצעות מכרים לעלות על זהות החשוד, תושב נס ציונה, וכשבוע ימים לאחר המקרה החליט החשוד לחזור בו ובאחד הלילות הגיע עם הציוד שגנב, הניח אותו מחוץ לעסק וברח מהמקום.

כמה ימים לאחר השבת הציוד הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיו ולעצור אותו. גורם המעורה בפרטים סיפר: "המהלך שעשו בעלי העסק, עם הפרסום ברשת החברתית, הציל להם את הסחורה שנגנבה. הם בעצם סנדלו אותו מלמכור את המכשירים לאחרים, כי רק מי שעובד בתעשיית הקעקועים משתמש באביזרים המיוחדים והיקרים האלה. הפעם הרשת החברתית הייתה הפתרון, אך חשוב שהמשטרה תעשה את עבודתה ושהוא ייענש על מעשיו".

מהמשטרה נמסר: "במהלך החודש שעבר התקבל דיווח במשטרת ישראל על התפרצות לבית עסק לקעקועים ברחובות וגניבת ציוד בשווי אלפי שקלים המשמש לביצוע קעקועים. פעילות חקירתית של משטרת ישראל הביאה בסוף השבוע למעצרו של החשוד, בן 35. מחקירת המקרה עלה חשד לפיו החשוד ניסה למכור את הציוד הגנוב באמצעות הרשת החברתית. החשוד הובא בסוף השבוע לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, בסיומו הוארך מעצרו ביומיים".

משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר