הרכב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)
הרכב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)

תושב רחובות נעצר לאחר שדרס הולך רגל בשדרות הקיבוצים ונמלט מהמקום

הולך רגל שחצה במעבר חציה לא מרומזר נפגע באורח קשה על ידי נהג מרחובות, שעזב את המקום מבלי להעניק לו סיוע ומבלי לדווח על המקרה. כשהשוטרים הגיעו לרכבו של החשוד, הם הבחינו במכה במכסה המנוע, זכר לפגיעה בהולך הרגל

פורסם בתאריך: 2.7.18 10:55

-->

תושב רחובות נעצר בסוף השבוע בשל ביצוע עבירת תנועה חמורה מסוג פגע וברח בשדרות הקיבוצים בעיר. האירוע התרחש בתאריך 18.6.26 בשעה 07:00 בבוקר. הולך רגל אשר חצה במעבר חציה לא מרומזר נפגע באורח קשה על ידי הנהג, שעזב את המקום מבלי להעניק לו סיוע ומבלי לדווח על המקרה. כשהשוטרים הגיעו לרכבו של החשוד, הם הבחינו במכה במכסה המנוע, זכר לפגיעה בהולך הרגל.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל עצרה נהג תושב רחובות שעל פי החשד פגע בהולך רגל ועזב את המקום. מהמקום פונה הולך הרגל כבן 54 כשהוא פצוע באורח קשה לבית החולים קפלן. חוקרי המשטרה איתרו את הנהג החשוד והרכב במקום עבודתו, כשעל הרכב סימני פגיעה. מחקירת התאונה עלה חשד לפיו פגע הנהג בהולך הרגל ועזב את המקום מבלי להגיש עזרה לפצוע. הנהג נעצר לחקירה ובסוף השבוע הוא הובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בפתח תקווה, בסיומו הוארך מעצרו בשלושה ימים".

אתמול (ראשון) שוחרר הנהג החשוד ממעצרו ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום. עו"ד דמיטרי בקסנסקי, המייצג את הנהג החשוד, טען בבית המשפט שיש לשחררו: "אני סבור שיש לשחרר את החשוד. לא מדובר כאן על אירוע פלילי, אלא בעבירות תעבורה בסמכות בית המשפט לתעבורה. מדובר על אדם נורמטיבי שחי בארץ קרוב ל-30 שנה, נוהג בארץ מזה 24 שנים ואין לו עבר תעבורתי בכלל. מדובר על חשוד שעבודתו קשורה בנהיגה יומיומית, הוא מנהל אתרי בניה וצריך להסתובב בין אתרים שונים. מדובר ברכב של העבודה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר