בני הנוער המתנדבים המצטיינים
בני הנוער המתנדבים המצטיינים

"עשרת המופלאים" הצעירים של רחובות קיבלו אותות הצטיינות

עיריית רחובות הצדיעה לבני הנוער המתנדבים המצטיינים

פורסם בתאריך: 20.6.18 17:50

-->

אמש (שלישי) התקיים טקס הענקת אות "פעיל מצטיין" מעיריית רחובות ל-10 נערות ונערים כהוקרה על פעילות התנדבותית משמעותית בעיר.

במסגרת תכנית מעורבות חברתית, מתנדבים כ-4,500 בני נוער בני העיר רחובות בכ-50 תכניות התנדבותיות שונות ומגוונות ברחבי העיר. מחלקת הנוער באגף החינוך בעיר מובילה את התוכנית ומפקחת על קיום ההתנדבויות בעיר של כל התלמידים. ועדה בראשות המפקחת הרשותית בחנה את המלצות בתי הספר בעיר והרכזות החברתיות על בני נוער שבלטו בהתנדבותם, ומתוכם נבחרו 10 בני נוער מצטיינים ברחובות.

בני הנוער המצטיינים התנדבו במשך כל השנה במגוון מקומות כגון פעילות עם בעלי מוגבלויות, בתי אבות, משפחות נזקקות, גני ילדים, מד"א, כיבוי אש, תנועות הנוער ועוד, והקדישו זמן רב לתרום לקהילה ברחובות, ואף ליזום תכניות התנדבות חדשות ולעודד עשייה.

בני הנוער הנרגשים הגיעו אמש עם הוריהם ועם מנהלי בתי הספר ורכזות חברתיות ללשכת ראש העיר, שם בירכו אותם נכבדי העיר והם קיבלו אות הוקרה.

ראש העיר רחמים מלול שיבח את בני הנוער ואמר: ״אין חסד גדול יותר מההתנדבות שאתם עוסקים בה. העולם נבנה מחסד וללא חסד הוא ייחרב, כמו שכבר קרה בהיסטוריה. אני גאה לגור בעיר שאלה הערכים של בני הנוער שלה – ערכים של חסד, נתינה, מעורבות ומוסריות. אתם מסייעים  לחזק את הקהילה ברחובות ואני מצדיע לכם״.

סגן ראש העיר, עו״ד מתן דיל: ״מחלקת הנוער משקיעה משאבים רבים בקיום תכנית המעורבות החברתית מתוך ראיה ערכית ומתוך מטרה להנחיל לבני הנוער הרגלים של תרומה לקהילה ועיסוק בתרומה לחברה. אנחנו מברכים את בני הנוער המצטיינים השנה, ואת בתי הספר שבהם הם לומדים, ומקווים כי גם אחרים ילכו בעקבותיהם במידת ההשקעה והמסירות למען החברה ברחובות״.

בני הנוער שקיבלו אות הצטיינות:

בני הנוער המתנדבים המצטיינים

בני הנוער המתנדבים המצטיינים

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר