הכשרות מקצועיות במרכז הזדמנות
הכשרות מקצועיות במרכז הזדמנות

בשבוע הבא ייערך כנס הכשרות מקצועיות ייחודי לתושבי רחובות

מרכז התעסוקה העירוני ברחובות מקיים כנס לחשיפה של מגוון הכשרות מקצועיות לתושבי העיר. בכנס יינתן מידע משלים על מגוון האפשרויות למימון ההכשרות

פורסם בתאריך: 18.6.18 13:18

-->

כנס חשיפה להכשרות מקצועיות יערך ברחובות ביום רביעי ה-27 ליוני בשעה 18:30. משתתפי הכנס ייהנו מחשיפה למגוון גדול של קורסים והכשרות המקצועיות הזמינות עבורם ברחובות והסביבה, וממפגש ישיר עם נציגי ההכשרות, כאשר כל האפשרויות יהיו מרוכזות במקום אחד. משתתפי הכנס ייחשפו גם למגוון של אפשריות מימון להכשרות והקורסים השונים, ובמקום תתקיים הגרלה לסדנה / קורס מקצועי בחינם. בנוסף, כל משתתף יהיה זכאי לשובר עבור מבחן ממוחשב לבחינת נטיות מקצועיות, ותתקיים הרצאה מיוחדת ומרתקת בנושא "איך בוחרים מקצוע – מהלב או מהראש?"

הכנס יתקיים בבניין העיריה (רחוב ביל"ו 2), בקומה השנייה, והוא מאורגן על ידי מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה שבאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. המרכז מסייע לתושבי רחובות והסביבה להשתלב, להתמיד ולהתקדם בתעסוקה איכותית.

אחראית תחום קהילה במרכז הזדמנות, גלית היימן: "בעולם העבודה העכשווי ניתן לרכוש מקצוע מכבד ומפרנס באמצעות קורסים מקצועיים. לרוב, קורסים אלה אינם דורשים תעודת בגרות, הם ממוקדים ולא ארוכים, מתקיימים באופן המאפשר עבודה במקביל ועלותם באופן יחסי אינה גבוהה.  חשוב לדעת שקיים בעיר מגוון גדול של אפשרויות להכשרות מקצועיות ואפשרויות מימון עבורן".

אחראית תחום הכשרות במרכז הזדמנות, ליאורה סיאני: "הכנס הקרוב הוא הזדמנות חד-פעמית להיחשף למגוון גדול של  הכשרות ודרכי מימון. אני מזמינה כל תושב ותושבת שרוצים לרכוש מקצוע לא להחמיץ את ההזדמנות ולהירשם בהקדם כדי להבטיח את השתתפותם בכנס".

ההשתתפות בכנס ללא עלות, אך מותנית בהרשמה מראש באמצעות הטלפון: 086705330 או בטופס אלקטרוני בכתובת זו:goo.gl/s36s7o

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר