פנחס הומינר במהלך הסיור במזרח רחובות
פנחס הומינר במהלך סיור במזרח רחובות

תושבי השכונות המזרחיות ברחובות: "מצוקת החניה מקשה עלינו לחנות ליד הבית"

תושבים בשכונות מזרח רחובות מתלוננים על מצוקת חניה קשה. פנחס הומינר, שמתמודד למועצת העיר, פועל על מנת לסייע להם לפתור את מצוקתם

פורסם בתאריך: 21.6.18 07:22

-->

תושבים בשכונות המזרחיות של העיר רחובות מתלוננים כי מזה תקופה ארוכה באזורם קיימת מצוקת חניה חמורה, ובפרט ברחובות: יהלום, שוהם, גוש עציון, הרב מימון וההגנה. לדברי התושבים, חרף פניות שנעשו לעירייה הבעיה לא נפתרה והם עדיין סובלים יום יום מכך שהם נאלצים לחנות רחוק מבתיהם.

מספר תושבים פנו לפנחס הומינר, מחזיק תיק הכספים לשעבר, אשר מתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות, בתקווה כי הוא יצליח לסייע להם בפתרון הבעיה.

ינאי, אחד התושבים שסובל ממצוקת החניה, סיפר: "אנו סובלים באופן קבוע ממחסור במקומות חניה ליד ביתנו. כל יום אנחנו נאלצים לחפש אחר חניה חלופית שאינה בסביבה שלנו ואנו נאלצים להיגרר עם סלי קניות ואביזרים מרחק רב מהחניה שמצאנו ועד לביתנו".

עם קבלת הפניה, יצא פנחס הומינר בבוקר יום ראשון השבוע לסיור עם כמה תושבים, בהם יוסי בן ארויה הסובל אף הוא ממצוקת החניה, והתרשם מקרוב מהמצוקה. "כמעט 25 שנה אני גר כאן ומצוקת החניה כיום היא בלתי נסבלת", אמר בן ארויה במהלך הסיור. "בכל פעם שפניתי להומינר עד היום הוא הצליח לסייע לנו ואני אופטימי גם הפעם".

הומינר עצמו, שהחל לפעול אל מול הגורמים העירוניים הרלוונטיים במטרה למציאת לפתרון עבור הדיירים, ציין: "התרשמתי ממצוקת החניה הקשה של התושבים במזרח העיר, ובכוונתי לפעול ולרתום את הגורמים העירוניים על מנת להביא לפתרונות ממשיים בקרוב מאד. בין הפתרונות שנבחנים ניתן למנות הוספת תמרורי חניה שמורה לתושבים, הוספת מקומות חניה באזור, ועוד".

מהעירייה נמסר: "הפתרון לנושא זה הוא פשוט ותלוי בתושבים המתגוררים במקום: עליהם להגיש בקשה לעיריית רחובות מטעם כל הדיירים המתגוררים ברחוב לסימון החניות לטובתם, כך שרכבים אחרים לא יורשו לחנות שם. בחלק מהרחובות קיימת חניה המיוחדת לתושבי הרחוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצוקת החניה הגדולה היא ברחוב חס"מ בשכונת דניה
    רחוב חדש סיטרי צר וקטן . תושבי בניני הרכבת נדרשים לחלוק חניות ציבוריות עם תושבי הוילות מולם שיש להם 2 רכבים. אני מסתובב עם הרכב שלי לעיתים למעלה מחצי שעה כדי למצוא חניה.
    לרוב זה במרחק של לפחות כ10 דקות מהבית.
    לא מדובר ברחוב במרכז העיר ששם חונים גם מי שאינו גר במקום. לא מספיק לסמן באמצעות תו תושב אלא להוסיף חניות ציבוריות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר