ניידת שיטור עירוני
ניידת שיטור עירוני

רחובות: הסוף לקבלת דו"חות חניה בהפתעה כשאתם ברכב

חבר מועצת רחובות אביב איטח רשם השבוע הישג, כאשר ראש העיר וחבריו למועצה אישרו רשמית את הצעתו לסדר מ-2015, לפיה ניידות השיטור העירוני יכרזו לנהגים הנמצאים ברכבם וחונים באיסור חניה לפני מתן דו"ח

פורסם בתאריך: 7.6.18 07:45

-->

בדצמבר 2015 הגיש חבר מועצת רחובות אביב איטח הצעה לסדר בישיבת מועצת העיר, שבה הוא מתאר פניות רבות של תושבים על קבלת דו"חות חניה בהפתעה, בדואר, בעקבות צילום רכבם על ידי ניידת השיטור העירוני במקומות בהם החניה אסורה. איטח טען בזמנו כי רבים מהתושבים אשר קיבלו את הדו"ח שהו ברכבם בעת שהוא צולם, ועמדו במקומות האסורים מסיבות אישיות, כמו: עצירה לצורך חגירת ילדים, אירוע רפואי שאילץ אותם לעצור בצד, ועוד.

באחרונה פנה איטח באופן אישי לראש העיר רחמים מלול ולליאור שוקרי, מנהל אגף הפיקוח, השילוט והתנועה, בבקשה לבחון מחדש את הצעתו לאור פניות ותלונות נוספות של תושבים.

בעקבות הפנייה שוקרי מסר כי הם קיבלו את הצעתו והתקינו מערכות כריזה בניידות. בכך, מקיימים הפקחים ואנשי השיטור העירוני את הצעתו של איטח ומיידעים את נהגי הרכבים ששוהים ברכבם כי הם עומדים במקום אסור לפני מתן דו"ח.

אביב איטח: "בשם תושבי העיר אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולמנהל אגף התנועה ליאור שוקרי, על ההבנה המשותפת בקבלת הצעתי לסדר משנת 2015. כעת חשוב שתושבי העיר יידעו את זכויותיהם. במידה והם יתקלו בניידת שיטור עירוני כאשר הם נאלצו מסיבה כלשהי, ומוצדקת, לעצור בשולי כביש או באיסור חניה, הפקחים יהיו מחויבים לכרוז להם לפני מתן דו"ח חניה. מיותר לציין שאנו מבקשים מתושבי העיר לחנות על פי החוק".

אביב איטח

אביב איטח

 

ראש העיר רחמים מלול: "אני סבור שיש הגיון בהצעה הזו, ולכן אישרתי אותה בתאום עם מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי. הכריזה נועדה להתריע וגם להרתיע נהגים מלהחנות את רכבם באיסורי חניה המפריעים לתנועה השוטפת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    יפה, מעשה הגון.
    אולי הנהג מרגיש לא טוב? , אולי יש תקלה באוטו?
    מי עושה דוחות בלי לבדוק כשאפשר?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר