נטע ברזילי
נטע ברזילי

נטע ברזילי הקפיצה כ-7,000 איש בהופעתה בגן המייסדים

הצלחה ליריד התעסוקה לנוער של עיריית רחובות: לאחר שכל המשרות שהוצעו לצעירים נחטפו, הקפיצה זוכת האירוויזיון נטע ברזילי את אלפי התושבים שהגיעו להופעתה

פורסם בתאריך: 4.6.18 10:25

-->

אתמול (ראשון) אחר הצהריים הגיעו כ-1,500 בני נוער רחובותיים להתרשם מ-500 משרות מגוונות שקיבצו עבורם במחלקת הנוער באגף החינוך של עיריית רחובות לימי החופש הגדול. בין המעסיקים שהציבו דוכנים ביריד: ארומה, ארקפה, המרכז הישראלי למיצגים ודיילות, וולסטריט ישראל, חוויות שוויץ המדע, ידע זה כח, יוגו, כיוונים, מפעלי קיץ, מפתח הזהב, מרכז הזדמנות בתעסוקה, מרכז חלומות, אבן הפלא, קייטנת מועדון רחובות, קרביץ, ועוד. לצד הצעות העבודה, הוקם גם דוכן לזכויות בני הנוער.

לאחר שכל המשרות אוישו, החל החלק האמנותי שכלל הופעות חימום של להקת הנוער המקומיתthe no , שזכתה בתחרות הלהקות הצעירות "הצומת", ושל הזמרת המקומית מאי קריטי, בדרך להופעה המרכזית של זוכת האירוויזיון נטע ברזילי.

מאי קריטי והרקדניות המלוות

מאי קריטי והרקדניות המלוות

 

לפני מספר חודשים, כשזכתה ברזילי בתכנית ״הכוכב הבא״, "הימרו" עליה במחלקת הנוער בעירייה והזמינו אותה להופעה בסיום יריד התעסוקה לבני הנוער. ההימור התגלה כמוצלח עם זכייתה בתחרות השירה האירופית והפיכתה למאמי הלאומית ולנושאת בשורה פמיניסטית וערכית.

ברזילי התקבלה על הבמה בחום רב ובתשואות על ידי נכבדי העיר והקהל הגדול שכלל 7,000 תושבים מהעיר והסביבה. היא שרה חמישה שירים וסיימה עם השיר הזוכה באירוויזיון, toy, כשכל הקהל שר ביחד איתה. את החוויה סיכמה ברזילי: ״תודה רחובות, הייתם קהל נפלא. תמשיכו לחייך לעולם ותעשו טוב״.

נטע ברזילי

נטע ברזילי

 

הקהל מריע לנטע ברזילי

הקהל מריע לנטע ברזילי

 

הקהל מריע לנטע ברזילי

הקהל מריע לנטע ברזילי

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער: ״אנו שמחים לנעול את היריד השנה, שהיה מוצלח מבחינה מקצועית ומבחינה מוזיקלית. נמשיך לשרת את צרכי בני הנוער ברחובות על הצד הטוב ביותר״.

נטע ברזילי

נטע ברזילי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה יש אופציה לרשום תגובות אם אתם לא מפרסמים אותם?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר