נטע ברזילי
נטע ברזילי

היום: זוכת האירוויזיון נטע ברזילי בהופעה מלאה ברחובות

הופעתה של ברזילי תתקיים בסיום יריד התעסוקה לנוער ברחובות, שיכלול 500 הצעות עבודה ממעסיקים לימי החופש הגדול

פורסם בתאריך: 3.6.18 09:39

-->

עשרות מעסיקים יגיעו היום (ראשון ה-3 ביוני) לגן המייסדים ברחובות ויציעו מגוון עבודות לבני הנוער לימי החופש הגדול. על פי ההערכות, יוצעו כ-500 משרות אטרקטיביות ברמה כזו או אחרת. בעירייה ובחברה העירונית רחובות, המארגנות את האירוע, קוראים לבני הנוער ליטול יוזמה ולצאת לעבוד בימי החופש הגדול, שיימשך כחודשיים, ואומרים: "אפשר ורצוי לשלב עבודה עם בילויים. צאו לעבוד".

את היריד תחתום זוכת האירוויזיון נטע ברזילי, בהופעה מלאה ראשונה כולל להיט הענק שלה "toy", שזיכה אותה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית. את ברזילי תחמם להקת הנוער the no המקומית, שזכתה בתחרות הלהקות הצעירות "הצומת", כשגם הזמרת המקומית מאי קריטי צפויה לכבוש את הבמה.

 

בין המעסיקים שיציבו דוכנים ביריד התעסוקה: אומני חשיבה,rts pro , ארומה, ארקפה, המרכז הישראלי למיצגים ודיילות, וולסטריט ישראל, חוויות שוויץ המדע, ידע זה כח, יוגו – יוגורטיה, כיוונים, מפעלי קיץ, מפתח הזהב, מרכז הזדמנות בתעסוקה, מרכז חלומות, אבן הפלא, קייטנת מועדון רחובות, קרביץ, מתנפחים ומתקני לונה פארק, ועוד. לצד הצעות העבודה, יוקם גם דוכן לזכויות בני הנוער.

יריד התעסוקה יתקיים בין השעות 17:00-21:00. הכניסה חופשית.

יריד התעסוקה לנוער בשנים קודמות

יריד התעסוקה לנוער בשנים קודמות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בע"ה מה בדיוק היא הולכת לשירמלבד את שיר התרנגולות ככה זה כשמתחילים בכל מיני תוכניות ריאלטי על כלום נהיים סלב עלאק ,,,,, בהצלחה !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר