חגיגת ברית המילה
חגיגת ברית המילה

המשפחה לא הצליחה לממן מוהל – איש העסקים נרתם ואף שילם את שכר הדירה שלה לחודשיים הקרובים

שבוע אחרי שחגג יום הולדת עם מאות חיילים בודדים, איש העסקים שפי ששון סייע למשפחה נזקקת מרחובות לערוך אירוע ברית מילה לבנם

פורסם בתאריך: 14.6.18 08:31

-->

איש העסקים הראשל"צי, שפי ששון (41), ממשיך לעשות חסדים. שבוע אחרי שערך ארוחה חגיגית למאות חיילים בודדים ביום הולדתו, שמע ששון על מקרה מצער של משפחה מרחובות שלא יכלה לערוך ברית מילה לבנם עקב מצוקה כלכלית. ששון החליט להפתיע את המשפחה והזמין עבורם מוהל שהגיע בשמו וקיים את המצווה.

במשפחתו של התינוק מגדירים את ששון כמלאך של ממש, ומקרובים למשפחה אף סיפרו כי זה דאג לשכר הדירה שלהם לחודשיים הקרובים.

ששון עצמו מעדיף לשמור על צניעות ואומר: "גורמים במשרד הרווחה דיברו איתי וסיפרו לי שצריכים לעשות ברית מילה לתינוק שנולד למשפחה ממוצא אתיופי ברחובות. אותם גורמים סיפרו שהמשפחה נאלצה לדחות את ברית המילה מאחר ולא היה להם כסף לשלם למוהל. כששמעתי על המקרה הזה לא יכולתי להתעלם, הרמתי כמה טלפונים ודאגתי למוהל, לכיבוד ואפילו לסנדק. האירוע המרגש נערך ביום ראשון באזור שכונת האירוס בנס ציונה, והשמחה כמובן הייתה גדולה. מעבר לזה דאגנו להם לכסף שיהיה לחודשיים הקרובים לשכירות הדירה, כדי שיוכלו להמשיך את החיים בצורה מכובדת אחרי האירוע המרגש. זה לא פחות חשוב. זה נותן לי סיפוק אדיר והרגשה טובה שבעזרת השם אנחנו יכולים לעזור. כששמעתי על המקרה לא האמנתי שיש דברים כאלה בימינו ובאמת הייתי מופתע. אני מאחל למשפחה המון מזל טוב ומקווה שלא נשמע על עוד מקרים כאלה בעתיד".

חגיגת ברית המילה

חגיגת ברית המילה

שבוע לפני כן חגגת יום הולדת יוצא דופן. מה היה שם?

"השנה החלטתי לקיים לעצמי יום הולדת 41 מיוחד. החלטתי לחגוג עם חיילים בודדים ממשפחות הרוסות. כאלה שלא זכו לגדול בבית חם. ארגנו להם ארוחת ערב בבית החייל עם אוכל ביתי מבושל, כמו דגים מרוקאים, קציצות, ועוד. הגיעו בהתנדבות גם הזמרים איתי לוי ודורון מירן ששמחו את החיילים. זה נתן לי הרגשה מדהימה, הייתה לי לכל אורך הערב צמרמורת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר