מונית (צילום אילוסטרציה: עזרא לוי)
צילום אילוסטרציה: עזרא לוי

נהג המונית הוכה ונשדד בדרך לרחובות

שני צעירים תקפו נהג מונית וגנבו לו טאבלט, אך נשלחו למעצר בית

פורסם בתאריך: 27.5.18 07:45

-->

שני צעירים בני 24 שנדף מפיהם ריח של אלכוהול, עצרו בחמישי שעבר מונית במערב ראשון לציון וביקשו להגיע אל רחובות. בדרך ביקש הנהג מאחד מהם להפסיק לעשן במונית, ועד מהרה הבקשה גלשה לוויכוח ולקטטה. באזור צומת פלמחים עצר נהג המונית את רכבו, אז השניים הכו בו, גנבו את הטאבלט שלו וברחו אל הפרדסים הסמוכים. בתום חיפושים של כוחות משטרה אותרו השניים עם הטאבלט ונעצרו.

עורך דינו של אחד החשודים טען בבית המשפט: "מדובר באירוע פשוט יחסית, על רקע ויכוח של עישון, כשהחשודים היו תחת השפעת אלכוהול. נהג המונית זרק אותם בכוח ובשל כך לעשה התפתחה הקטטה ביניהם. החשוד שיתף פעולה בחקירה ואמר שלמעשה הטאבלט הועף מהרכב בצורה כזו או אחרת שאינה ידועה לו במדויק".

עורך הדין שייצג את החשוד השני טען: "אדם שבא לשדוד ובאמת רוצה לשדוד, לרוב הוא לא בא שיכור, הוא מביא איתו סכין או אקדח ומנסה להסתיר את פניו. לרוב שודד רוצה לקחת כסף, אבל אף אחד מהדברים הללו לא מתקיים. אם מישהו לקח טאבלט זה לא שוד, אולי זו עבירה של קטטה או גניבה". השופט חגי טרסי שמע את הסנגורים והשתכנע שאפשר להסתפק במעצר בית ולשחרר את החשודים ממעצר.

טרסי בהחלטתו: "אין ספק כי תקיפת נהג מונית המספק שירות לציבור בשעת לילה מאוחרת על רקע צריכה מופרזת של אלכוהול, וגניבת רכוש, מצביעה על רמת מסוכנות בלתי מבוטלת מצד החשודים. יחד עם זאת מדובר בבחורים צעירים שאין לחובתם הרשעות קודמות של ממש. מחומר החקירה מצטיירת תמונה של מעשה תקיפה ספונטני ובלחי מתוכנן על רקע צריכה מופרזת של אלכוהול. פעולות החקירה אינן בנות שיבוש ומשכך אני סבור כי ניתן במקרה זה להסתפק בחלופת מעצר כוללת פיקוח מלא".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר