עו"ד מתן דיל
עו"ד מתן דיל

מתן דיל: "לא אתמודד לראשות העיר מול רחמים מלול"

בהודעה רשמית שפרסם הבוקר (רביעי) סגן ראש עיריית רחובות, מתן דיל, הוא הודיע כי הוא עדיין רואה במלול דמות אב ועל כן לא יתמודד מולו לראשות העיר

פורסם בתאריך: 16.5.18 09:27

-->

בהודעה רשמית שפרסם הבוקר (רביעי) סגן ראש עיריית רחובות, מתן דיל, הוא הודיע כי הוא עדיין רואה ברחמים מלול דמות אב ועל כן לא יתמודד מולו לראשות העיר.

בין היתר מסר דיל בהודעתו: "רחובות היא הבית שלי, כאן נולדתי, גדלתי והקמתי את המשפחה שלי. כשנכנסתי לזירה הציבורית הצבתי לעצמי יעד: להיות ראש העיר של רחובות, ואני נחוש לעשות זאת, אך הדרך חשובה לא פחות מהמטרה. רבים מכם פנו אליי בתקופה האחרונה וביקשו ממני להתמודד לראשות העיר כבר בבחירות הקרובות, ואני מודה לכם מכל לבי ומבקש לומר לכם: 'לכל זמן ועת לכל חפץ'. לא אתמודד נגד רחמים מלול שהיה עבורי ועדיין דמות אב. לא אתמודד מול מי שתמך בי ועזר לי לעשות למען רחובות. כך גדלתי וחונכתי".

בהודעה מתייחס דיל לסקרים האחרונים שפורסמו בגין איכות החיים בעיר ועל מצבה הכללי של העיר, ומציב יעד נוסף בהפיכת העיר מעיר טובה לעיר טובה אפילו יותר: "כולנו יודעים שרחובות היא עיר שטוב לחיות בה, אבל אנחנו גם יודעים שיש דברים שצריך לשפר. חייבים לשמר את ההישגים, אך לא לשקוט על השמרים. נעבוד יותר, נעשה יותר ונשיג יותר".

לדבריו, בקדנציה הקרובה בכוונתו להתמקד בנקיון, בחנייה, בחינוך, בשיתופיות ובשקיפות, בהגברת המעורבות של התושבים בתהליכים עירוניים ושיפור השירות לתושב, בהגדלת תקציבי הספורט, בחדשנות והנגשת העירייה לתושבים.

לסיכום אומר דיל: "בקדנציה הקרובה ביחד נהפוך את 'רחובותי' להיות הסיעה החזקה והמשפיעה ביותר במועצה".

רחמים מלול ומתן דיל

רחמים מלול ומתן דיל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. Arik Hendelsman Sadan and Israelimousine Tours and

    כל הכבוד . דרך ארץ קדמה וקודמת לתורה …וגם לעבודה .
    כאזרח וותיק במדינה וכתושב צעיר בעיר רחובות אני רואה בהתנהגותך אצילות וכבוד לא רק לראש העיר מלול אשר כדבריך עזר לך בסלילת דרכך אלא גם ייראת כבוד הערכה והתחשבות בכלל הציבור בעיר רחובות אשר חלקו אכן בקש ממך ותומך בך לראשות העיר וראוי כי ייתאזר בסבלנות וינהג כבוד בראש העיר הנוכחי אשר למייטב ראייתי והבנתי מקדם את העיר רחובות לקדמת הבמה הישראלית . יישר כח. ד"א מסיבות אתיות לא הצעתי עזרתי בהתנדבות לראש העיר המכהן אך דבר לא מונע ממני לתמוך ולהציע עזרתי לך .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתן דיל היקר חבל לך על זמנך וההןצאות סביב הקמפיין.
    אנחנו פה ברחובות מודים לראש הנכבד מר רחמים מלול על פועלו ותרומתו חברתית תשתיתית למען רווחת התושב.
    ראש העיר הטוב שהיה לנו.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר