עוגת יום הולדת (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

"מלאכי הנוער" של חוויות עשו שמח לבת ה-8 ביום הולדתה

הצלחה אדירה למיזם החברתי שנועד לרתום את הנוער למען ילדי העיר מעוטי היכולת ולקיים עבורם יום הולדת מהחלומות בהתנדבות מלאה, באמצעות הפעלות מותאמות אישית

פורסם בתאריך: 14.5.18 14:03

-->

ביום חמישי האחרון התקיימה ברחובות מסיבת יום הולדת מיוחדת במינה לילדה בת 8, שאותה הובילו "מלאכי נוער" – בני ובנות נוער מרשת חוויות שלקחו על עצמם להתנדב בפרויקט ייחודי, שבמסגרתו עברו הכשרה להפעלות ימי הולדת עבור ילדים תושבי העיר.

הפרויקט נועד להעצים בני נוער בקהילה, ובמקביל לאפשר להם לתרום לקהילה בדרך ייחודית, באמצעות הנחיית ימי הולדת לילדים למשפחות מעוטות יכולת. כ-20 בני נוער מהמתנ"סים של חוויות גבירול וההולנדית בראשותו של רכז הנוער מולו זימרו, הפועלים במסגרת מחויבות אישית ברשת חוויות, עברו הכשרה במהלך השנה על ידי רכז הנוער של הרשת, שם למדו על ראייה חברתית, ביטחון, העצמה וכמובן, הדרכת ימי הולדת.

הפרויקט מתקיים בשיתוף עמותת 'מלאכי יומולדת', המספקת לכל מסיבה ערכת יום הולדת שבעזרתה מלאכי הנוער מפעילים את המסיבה. הערכה בנויה על עקרון "עשה זאת בעצמך", מכילה משחקים מהנים ומבדרים, קישוטים, מוזיקה ופרסים. כל מה שנדרש להפעלת מסיבת יום הולדת חווייתית שמציבה את ילד יום ההולדת במרכז. הערכות זמינות בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית, והפעילות התקיימה במועדונית "בית לגדול טוב" בחוויות כפר גבירול.

מנהל מרכז חוויות כפר גבירול, איתמר הרשקו: "במסגרת הפעילות נפגשו בני הנוער של חוויות גבירול וההולנדית למפגש היכרות עם ילדת יום ההולדת  לפני המועד, על מנת להכיר אותה ואת תחביביה השונים. זאת בכדי 'לתפור' עבורה את יום ההולדת הכי שמח בשבילה. יום ההולדת כלל משחקים כיפיים, הפעלות שונות וכמובן עוגת שוקולד טעימה. אנו עדים לכך שההשקעה בבני הנוער כדאית, משתלמת וחוזרת לקהילה. בני הנוער שמגיעים לפעילות הנוער במרכז הקהילתי של חוויות מקבלים ערכים חינוכיים וקהילתיים ולאחר מכן מיישמים זאת הלכה למעשה בשטח. אני שמח מאוד לראות את בני הנוער בקדמת החזית של העשייה הקהילתית".

"מלאכי הנוער"

"מלאכי הנוער"

מולו זמירו

מולו זמירו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר