הצומת המרומזר החדש ברחוב ויצמן-הרצל
הצומת המרומזר החדש ברחוב ויצמן-הרצל

רמזור חדש נחנך בצומת הרחובות ויצמן-הרצל ברחובות

הבוקר (שני) הופעלה לראשונה מערכת הרמזורים בצומת הרחובות ויצמן-הרצל ברחובות, במעמד נכבדי העיר ומנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור עירוני, ליאור שוקרי. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 14.5.18 11:28

-->

תושבי רחובות מכירים היטב את היציאה מרחוב ויצמן לכיוון רחוב הרצל, שאינה מאפשרת פנייה שמאלה ואשר עמוסה מאוד באזור רחוב אחד העם. במסגרת פרויקט חידוש רחוב אחד העם, חיפשו בעיריית רחובות דרך להקל על העומס באזור זה ובמקום בוצעו בדיקות תנועה ועומס תחבורה. לבסוף הציע ראש העיר רחמים מלול להקים במקום רמזור, אשר יווסת את התנועה ויאפשר פנייה לשני הצדדים. לאחר בחינת הגורמים הרלוונטיים – ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה פיקוח שילוט ושיטור עירוני, מהנדסת התנועה ויועצי הרמזורים- הוחלט על התקנת רמזור לטובת היוצאים דרומה וצפונה מרחוב ויצמן. התוכנית הוגשה לאישור משרד התחבורה ועם קבלת האישור הפרויקט יצא לדרך.

מאז האישור, במקום בוצעו עבודות הכנה על ידי אגף התשתיות בעירייה, ולאחר מכן הוצבו במקום רמזורי תנועה למכוניות ולהולכי הרגל על ידי אגף התנועה. על פי התכניות, במקום נצבע מעבר חציה נוסף וצפוני (בין לול לשעבר לשופרסל), המצטרף למעבר החציה הדרומי ובשניהם הותקנו רמזורים למעבר הולכי רגל.

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: ״אנו פועלים כל העת על מנת להניח תשתיות תחבורה שתשרתנה את התושבים בצורה הטובה ביותר. רימזור הצומת הוא הפתרון שמצאנו לבעיית העומס באזור. אני מודה לאגף התשתיות על שיתוף הפעולה״.

הצומת המרומזר החדש ברחוב ויצמן-הרצל

הצומת המרומזר החדש ברחוב ויצמן-הרצל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עדי

    ובעקבות הרמזור, כמובן ששני מקומות חניה לנכים נעלמו כלא היו….ועוד מקומות חניה נלקחו בשביל הרמזור בצד של עונות ושופרסל. חלם זה כאן! כאילו שיש מקומות חניה בשפע בעיר הזו!

  2. יצחק בר-לב.

    כל הכבוד לראש העיר הנכבד רחמים מלול.
    התקנת הרמזורים תמנענה ותצמצמנה תאונות בעתיד.

    מוטב להפסיד רגע בחיים מאשר לאבדן ברגע

  3. עע

    אתה יודע כמה רגעים הפסדת עכשיו לטובת חיפוש חניה והמתנה מיותרת בעוד רמזור??

  4. לך תצא מויצמן...

    עמדתי אתמול בשעה 17:00 באמצע רחוב ויצמן….נו בחיאת הגורמים הרלוונטים מה אתם מבינים ברצינות?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר