קארין ברגינסקי
קארין ברגינסקי

חשיפה: עו"ד קארין ברגינסקי הצטרפה לליכוד ברחובות

ברגינסקי, שעד אתמול (שני ה-7.5) נמנתה על רשימתו של עו"ד מתן דיל, הצטרפה באופן רשמי לסיעת הליכוד ברחובות וכעת היא ממתינה לאישור מוסדות הליכוד למהלך

פורסם בתאריך: 8.5.18 16:08

-->

חשיפה: עו"ד קארין ברגינסקי, שעד אתמול (שני ה-7.5) נמנתה על רשימתו של עו"ד מתן דיל, הצטרפה באופן רשמי לסיעת הליכוד ברחובות וכעת היא ממתינה לאישור מוסדות הליכוד למהלך. ככל הנראה תהיה ברגינסקי מועמדת במקום החמישי למועצת העיר.

רמי מדהלה, מזכיר סניף הליכוד ברחובות, מסר: "סניף הליכוד פנה היום (שלישי) לעו"ד קארין ברגינסקי וביקשנו את הצטרפותה לשורותינו. במקביל פנינו למוסדות הליכוד וביקשנו לאשר את מועמדותה באופן חריג".

עוד הוסיפו בסיעה כי ראש העיר רחמים מלול ובכירים בתנועת הליכוד מברכים על הצטרפותה ורואים בה ערך מוסף לסיעה: "אנו בטוחים כי היא תתרום לכולנו מניסיונה ועשייתה רבת השנים".

ברגינסקי (41), תושבת שכונת רחובות החדשה, נשואה ליבגני ואם לשלושה: אריאל בת ה-10, שלי בת ה-9 ואיתן בן השנה ושבעה חודשים. במקצועה היא משמשת עורכת דין ונוטריון מזה 13 שנה, בעלת משרד עצמאי, ומכהנת במקביל כיו"ר ועד ההורים בבית ספר רמון מזה ארבע שנים. כמו כן היא פעילה חברתית בעיקר בתחום החינוך מזה עשור, ובין השאר הובילה את מאבק ההורים על מחירי הצהרונים והקייטנות, והביאה למהפכה בנושא ההזנה בצהרונים ובבתי הספר.

בחודש מרץ פורסמה ב"ערים" כתבה נרחבת על ברגינסקי.

קארין ברגינסקי

קארין ברגינסקי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר