תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)
תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

החברה רצתה להיפרד – בן הזוג איים לחשוף קשר שניהלה עם בן מיעוטים

תושב רחובות מואשם באיום על בת זוגו שרצתה להיפרד ממנו, כי יפיץ סרטון בו היא מתוודה שניהלה בעבר קשר עם בן מיעוטים

פורסם בתאריך: 10.5.18 09:40

-->

תושב רחובות בן 32 מואשם בשני מקרים של איומים, לאחר שבת זוגו ביקשה לסיים את הקשר עמו בתום שנה של זוגיות. המקרה הראשון אירע בחודש נובמבר 2016. הנאשם נחקר בתחנת מרחב איילון על כך שבאותו היום חברתו אמרה לו כי היא מעוניינת להיפרד ממנו, והוא בתגובה איים עליה כי יפיץ לבני משפחתה סרטון ובו היא מתוודה שניהלה קשר עם בן מיעוטים. בסיום חקירתו הוא שוחרר ונאסר עליו ליצור קשר עם החברה במשך עשרה ימים. למרות התנאים לשחרורו, למחרת יצר עמה החבר קשר ושלח לה באמצעות תוכנת וואטסאפ הודעות מאיימות כגון: "אני אמרר לך את החיים עד הסוף. אני אעשה לך שחור. אני אראה לך יא שטן". במשך כמה ימים לאחר מכן, אף התקשר אליה החבר למרות האיסור ביצירת קשר עמה.

בעקבות הדברים הגישה בת הזוג תלונה נוספת בגין ההטרדות מצדו והפרת הוראת קצין משטרה. שוטרי תחנת רחובות הגיעו אל ביתו כדי לעכב אותו לחקירה, אך הוא סירב להתלוות לשוטרים. כששלפו השוטרים את האזיקים והודיעו לו שלאור סירובו הוא נחשב לעצור, הוא הגיב לאחד השוטרים ואמר: "לא אתן לך לאזוק אותי בחיים". השוטר אחז במעילו של הנאשם והוביל אותו אל הניידת בזמן שכל בני המשפחה יצאו אחרי השוטר וצעקו לעברו. השוטר הושיב את הנאשם במושב האחורי בניידת, ניסה לאזוק את ידיו, אך זה סרב ושלח את ידיו לכיוון השוטר ושרט אותו בפניו ובידיו תוך התנגדות למעצרו. אחת מבנות המשפחה פתחה את דלת הניידת וניסתה למשוך את אחיה, אך השוטר חיבק את החשוד בראשו ובמקביל, בעזרת תגבורת של שוטרים נוספים שהגיעו למקום, הם השתלטו בסופו של דבר על הנאשם ונסעו אל תחנת המשטרה. בניידת, במהלך הנסיעה, אמר הנאשם לשוטר: " בן ז… אנחנו עוד ניפגש ברמלה. מחר בבוקר אעלה את כל הסרטונים שיש לי עליך לרשתות החברתיות ואפרסם את הפרצוף שלך, תראה מה יהיה לך".

עו"ד אביחי חג'בי, המייצג את הנאשם, אמר השבוע: "מדובר באדם נעדר עבר פלילי. במהלך המשפט נוכיח כי לא היו דברים מעולם. עוד נוכיח כי הצווים שניתנו בעניינו של מרשי ניתנו באופן לא חוקי, כך שמעשיו אינם מקימים עבירה".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר