ביצת קינדר
ביצת קינדר

החביא סמים בביצת קינדר ונתפס בכניסה לאילת

צעיר מהאזור היה בדרך לסוף שבוע עם החברה. מידע מודיעיני הביא לתפיסת הסמים ולהשלכתו למעצר. השופט: "הפעם ביצת הקינדר הכילה הפתעה מסוג אחר"

פורסם בתאריך: 14.5.18 08:43

-->

תושב האזור כבן 32, שעשה בשבוע שעבר את דרכו לנופש באילת עם בת זוגו, נתפס בכניסה לעיר עם סמים מסוג אקסטי וקוקאין שהוסלקו בתוך ביצת קינדר. החשוד נעצר, לקח על עצמו את האשמה בהחזקת הסמים ובשל כך חברתו שוחררה בתנאים.

בשישי שעבר הובא החשוד בפני שופט בית משפט השלום באילת, תומר אורינוב. בטרם הארכת מעצרו התייחס השופט לאופי מציאת הסמים וציין: "מעיון בוויקיפדיה עולה כי ביצת קינדר, הידועה כביצת הפתעה, היא ממתק שוקולד לילדים בצורת ביצה המכילה צעצוע קטן להרכבה. הפעם ביצת הקינדר הכילה הפתעה מסוג אחר בדמות סמים מסוכנים".

בדיון טען נמרוד אבירם, עורך הדין מטעם הסנגוריה המייצג את החשוד, כי מדובר בצעיר המשתף פעולה בחקירה: "אני מבין שמדובר בחיפוש על סמך מידע מודיעיני ואני מבקש לבחון האם המידע הזה התקבל בסמוך. דבר ראשון בשל עיתוי האירוע. פתחו של סוף שבוע באילת, כאשר החשוד ובת זוגו באים לחופשה בבית מלון שהזמינו מבעוד מועד. הוא הביא איתם סמים לשימוש במהלך סוף השבוע". בהמשך ביקש עורך הדין לשחררו בפיקוח אחותו.

השופט אורינוב שמע את הדברים ואת בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים וקבע: "החשד הסביר מבוסס על דוחות הפעולה של השוטרים, בהם מפורטים הסמים שנתפסו, וכן על גרסת החשוד המודה בהחזקת הסמים. מעשי החשוד מקימים עילת מעצר של מסוכנות סטטוטורית וזו מתחזקת בשים לב לכמות הסם ולסוגו וכן בשים לב לעברו, הגם שאינו כולל הרשעות בעבירות סמים. יש לזכור כי בשל העובדה כי מדובר בסמים מסוג קוקאין המעבדה האחראית לבדיקתן נמצאת בירושלים, מרחק גיאוגרפי משמעותי מהעיר אילת, ורק ביום א' ייצאו הסמים לעבר המעבדה, כך שיש לקחת נתון זה בחשבון. נוכח האמור אני מורה על מעצרו על ליום שלישי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר