הצעיר שהותקף
הצעיר שהותקף

צעיר מרחובות נשדד והותקף על ידי בני מיעוטים

אמו של הצעיר, שפונה לקפלן: "למרות שהוא מסר לידיהם את כל מה שהיה עליו, אחד מהם בכל זאת ניפץ על ראשו בקבוק בירה מזכוכית ופצע אותו קשה. אני מקווה למצוא את הבעל והאישה שהגיעו ראשונים לבן שלי ולהודות להם על שהצילו לי אותו"

פורסם בתאריך: 6.5.18 18:23

-->

תושב רחובות בשנות ה-30 לחייו העוסק באמנות יצא בשבת אחר הצהריים לעוד יום צילומים שגרתי, הפעם בנופי הטבע בשטחים הפתוחים שבמזרח העיר. לפתע נעצר לידו רכב לבן מסוג מזדה ומתוכו יצאו ארבעה בני מיעוטים שהקיפו אותו. עד מהרה יושבי הרכב איימו עליו שימסור לידיהם את כל מה שיש ברשותו או שיפגעו בו. הצעיר לא התנגד ומסר להם את מפתחות הרכב שלו, את המכשיר הסלולארי ואת המצלמה המקצועית שרק לאחרונה השקיע בה 4,000 שקלים. להפתעתו, למרות שלא התנגד, אחד מהם ניפץ על ראשו בקבוק זכוכית ופצע אותו.

אמו של הצעיר אמרה היום (ראשון) ל"ערים": "זה נראה למישהו נורמאלי שהילד שלי יסתובב בארץ שלנו ויבואו חלאות המין האנושי ויתנפלו עליו? איפה אנחנו נמצאים? הבן שלי בטראומה".

הוא סיפר לך מה בדיוק קרה שם?

"הוא יצא לצלם פרחים ודברים יפים אחרים במסגרת התחביב שלו. ארבעת החלאות הללו יצאו מהרכב ולמרות שהוא מסר לידיהם את כל מה שהיה עליו, אחד מהם בכל זאת ניפץ על ראשו בקבוק בירה מזכוכית ופצע אותו קשה. לא הרחק מהאירוע היו גבר ואישה עם תינוק שראו את הכל. הם רצו לכיוונו לסייע לו וחלאות האדם שתקפו אותו ברחו עם הרכב שלהם מהמקום. בני הזוג שראו את הבן שלי מדמם מהראש לקחו את החיתול של התינוק וחסמו את זרימת הדם. אחר כך הם הזעיקו מיד את המשטרה ואת מגן דוד אדום, כי החלאות ההם גם שדדו ממנו את הפלאפון. אמבולנס שהגיע למקום טיפל בו וחסם את זרימת הדם, אחר כך הוא פונה אל בית החולים קפלן ושם הוא קיבל טיפול עד לשעה ארבע לפנות בוקר. במקביל התקשרו אליי מהמשטרה והם שסיפרו לנו על האסון שקרה לנו. כמעט שלקחו לילד שלי את החיים", זועקת האם בבכי.

"מאוחר יותר הגיעה ניידת לזיהוי פלילי והשוטרים לקחו כל מיני ממצאים מהזירה, כמו בדלי סיגריות שהם השליכו, וחלקים מבקבוק הזכוכית שהם אחזו בידיהם. אז גם לקחנו את הרכב שלו הביתה. כמעט לקחו לי את הילד. מבחינתי הם רוצחים לכל דבר, פושעים שמגיע להם לשבת בכלא. אני רק מקווה למצוא את הבעל והאישה שהגיעו ראשונים לבן שלי ולהודות להם על שהצילו לי אותו. אנחנו לא מצליחים להשיג את הפרטים שלהם ואני מתחננת: אם מישהו שמע או מכיר את הסיפור הזה או את הבעל והאישה, שייצור קשר עם מערכת העיתון ויגיע אלינו. אנחנו רוצים רק להודות להם על שהצילו את הבן שלנו".

מהמשטרה נמסר: "נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע".

הצעיר שהותקף

הצעיר שהותקף

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רמי

    משטרה שלא איכפת לה ובתי משפט צדקניים. תחי הדלת המסתובבת.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר