אייל זלנה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
אייל זלנה (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

לעת עתה הוסר איום העובדים להשבתת החברה העירונית

מינוי של דורון מילברג לגישור בין עובדי החברה העירונית לראשיה מנע את הסלמת מאבקם של העובדים

פורסם בתאריך: 24.4.18 11:07

-->

לאחר שעובדי החברה העירונית איימו לשבות, בגיבוי הסתדרות העובדים, מינה ראש העיר רחמים מלול את מנכ"ל העירייה דורון מילברג לטיפול במשא ומתן עם הנהלת החברה.

אתמול (שני) התקשר מנכ"ל העירייה דורון מילברג לעו"ד אייל זלנה, מזכיר האיגוד המקצועי בהסתדרות ברחובות, והודיע לו כי בהנחיית ראש העיר הוא נכנס לעובי הקורה ומזמן את נציגות עובדי החברה העירונית למשא ומתן בלשכתו. שיחת הטלפון הזו נעשתה שעות ספורות לפני הודעה שאמורה הייתה לצאת בדבר השבתת כל פעילות החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ברחובות.

על פי בקשת ההסתדרות, הפגישה עם מילברג תעסוק בתכנים ובמהות, כשבשלב ראשון לא ינכחו בה היועצים המשפטיים משני הצדדים. בהסתדרות מסבירים כי בשלבים הראשונים לא יזדקקו הצדדים לניסוחים המשפטיים של ההסכם, וכי הם מגלים שביעות רצון מכניסת מנכ"ל העירייה לעניינים. לדבריהם, הם מצפים להגיע בהקדם להסכמות בנושאים המעטים שנותרו שנויים במחלוקת.

עו"ד אייל זלנה: "מראשית כניסתי למשא ומתן קראתי לראש העיר רחמים מלול לקחת את המשא ומתן לידיו. אני שמח שהמנכ"ל נכנס לעניין באופן אישי. יש לנו הישגים בכינונם של הסכמים ויחסי עבודה תקינים גם בעיריית רחובות".

יו"ר ועד הפעולה של עובדי החברה העירונית, יוסי חג'ג': "במידה ולא ייענו לדרישותנו על פי ההודעה של אייל, ההשבתה בעינה עומדת".

דורון מילברג

דורון מילברג

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר