מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה
מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה

רחובות החדשה: התושבים משפיעים ומעצבים את דמותו של המרכז הקהילתי

איך אתם רוצים את המרכז הקהילתי שלכם? פיילוט ייחודי במרכז חוויות שווייץ החדשה לוקח את שיתוף הציבור צעד אחד קדימה

פורסם בתאריך: 23.4.18 13:15

-->

עיריית רחובות ורשת חוויות מובילות מהלך להשבחת המרחב הציבורי וצמיחת הפעילויות והתכנים במרכז הקהילתי "חוויות שוויץ החדשה", אשר נפתח לפני כשנתיים בשכונת רחובות החדשה. המתחם כולל את המרכז הקהילתי עם חדרי חוגים, סטודיו למחול, אולם כנסים, מעבדות מחשבים ועוד, את הספרייה ואת הרחבה הציבורית, והוא מהווה מוקד משיכה לפעילויות העשרה, פנאי ותרבות לכלל תושבי העיר.

בעירייה וברשת חוויות החליטו כי קיים פוטנציאל רחב למימוש ייעודו כמרחב ציבורי שוקק חיים, וכי יש לבצע תהליך ביחד עם ציבור במטרה למנף את המתחם, לרבות הרחבה החיצונית הצמודה אליו.

בימים אלו יוצא לדרך הפיילוט הראשון לפרויקט, זאת לאחר ביצוע סקר ומחקר מקיף לרבות ראיונות עם התושבים ואיתור צרכים, יתרונות, חולשות וחוזקות המאפיינים את המקום.

"אנחנו פונים לתושבים בבקשה להשפיע על דמות המרכז, בהתאם לצרכיהם ורצונותיהם. המטרה היא למצות עד תום את הפוטנציאל הציבורי של המתחם  למען התושבים – גדולים כקטנים. אנחנו רוצים לחזק את המקום כמרכז שוקק חיים שאנשים אוהבים לשהות בו", אומר ראש העיר רחמים מלול, אשר מוביל את המהלך ביחד עם המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ'.

מרקוביץ': "תושבי רחובות הינם תושבים מעורבים בחברה ופעילים בקהילה, שתמיד שמחים לתת יד ולהוביל לשיפור איכות החיים בעיר עבור ילדיהם, שכניהם ולא פחות חשוב – עבור עצמם. כעת יש להם הזדמנות לבוא, להשתתף ולהשפיע על עיצוב דמותו של המרכז, וליצור יחד פעילויות ותכנים שכולנו אוהבים".

יניב מרקוביץ' בספריית רחובות החדשה

יניב מרקוביץ' בספריית רחובות החדשה

את התהליך האסטרטגי מבצעת חברת BUILD, בהובלת הנהלת המרכז והרשת, בשיתוף התושבים. בימים אלו מופץ סקר אינטרנטי המבקש לשמוע את דעת הציבור אודות המרכז הקהילתי שוויץ רחובות החדשה, בכדי להתאים את התכנים והפעילויות במרכז באופן המיטבי והמדויק ביותר לאורח החיים של תושבי השכונות. הסקר יהיה פתוח עד ליום  ה-6.5 וניתן למלא אותו דרך עמוד הפייסבוק ואתר רשת חוויות, עמוד הפייסבוק ואתר העירייה, ודרך אתר עיתון "ערים" בלינק המצורף מטה. לקראת סוף חודש מאי יתקיים אירוע שולחנות עגולים, במסגרתו יידונו ההצעות המובילות שהעלה סקר התושבים.

לינק לסקר: https://goo.gl/h1yyG3

מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה

מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר