איילת שקד, אמיתי כהן ומוריה אשכנזי
איילת שקד, אמיתי כהן ומוריה אשכנזי

שרת המשפטים איילת שקד נפגשה ברחובות עם אלמנתו של יאיר אשכנזי ז"ל

חבר המועצה אמיתי כהן יזם וקידם את ביקורה של שרת המשפטים איילת שקד ברחובות, בין היתר על מנת לדון בעניינים המשותפים לעירייה ולמשרד המשפטים, בשיתוף הפעולה ביניהם ובפרויקטים עתידיים לטובת העיר

פורסם בתאריך: 18.4.18 08:54

-->

שרת המשפטים איילת שקד הגיע אתמול (שלישי) לרחובות וביקרה ביחד עם יוזם הביקור, חבר המועצה אמיתי כהן, בביתה של מוריה אשכנזי, אלמנתו של  יאיר אשכנזי ז״ל שנהרג במבצע ״צוק איתן״, המתגוררת בשכונת רחובות ההולנדית. השניים התרגשו מאוד מהשיחה עם מוריה, אשר סיפרה על בעלה יאיר ועל ההתמודדות שלה בחיי היום יום, על החיים שלפני ואחרי לכתו של בעלה ואבי ילדיהם.

בהמשך הגיעו שקד וכהן לביקור במכינה הקדם צבאית בקרית משה. השרה הגיעה בזמן שיחה של האם השכולה בריינה הילברג, אמו של יוחנן הילברג לוחם השייטת, עם תלמידי המכינה לרגל יום הזיכרון.

איילת שקד ואמיתי כהן במכינה הקדם צבאית בקרית משה

איילת שקד ואמיתי כהן במכינה הקדם צבאית בקרית משה

 

לאחר מכן נפגשה השרה עם ראש העיר רחמים מלול ועם מנכ״ל העירייה דורון מילברג, במרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל. במסגרת שיחה ארוכה השרה ויועציה דנו עם ראש העיר, עם המנכ"ל ועם חבר המועצה כהן בעניינים המשותפים לעירייה ולמשרד המשפטים, בשיתוף הפעולה ביניהם ובפרויקטים עתידיים לטובת העיר. השרה סיירה במוזיאון בהנחייתו של חנניה קורש והתרשמה מאוד מהתערוכות המוצגות במקום. היא אף הסבירה כי הנושא קרוב לליבה מכיוון שהיא הייתה זו אשר הורתה על פתיחת המסמכים של הוועדה שחקרה את נושא חטיפת ילדי תימן.

איילת שקד, רחמים מלול, דורון מילברג, אמיתי כהן וחנניה קורש במוזיאון מורשת יהדות תימן

איילת שקד, רחמים מלול, דורון מילברג, אמיתי כהן וחנניה קורש במוזיאון מורשת יהדות תימן

איילת שקד: "שמחתי לבקר ברחובות וללמוד על הגדילה המשמעותית במספר תושבי העיר. לאחר שהייתה לי הזכות לפעול לפתיחת הארכיון על פרשת חטופי תימן, שמחתי לבקר במוזיאון המרשים למורשת יהדות תימן שנמצא בעיר. נפעמתי מהעוצמה של מוריה אשכנזי המקסימה, אלמנתו של יאיר אשכנזי ז״ל, מילואימניק שנהרג בצוק איתן. יאיר שנהרג מרסיס בצוואר הציל רגע לפני מותו את חבריו, הוריד מהם את התיקים ואמר להם לשכב. יהי זכרו ברוך".

ראש העיר רחמים מלול: ״פגישת העבודה עם השרה שקד הייתה מועילה ביותר ועניינית, לטובת טיפול בנושאים בוערים ושיתופי פעולה עתידיים שהצגנו בפניה למען תושבי רחובות״.

חבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל, גרעינים תורניים, קידום מעמד הילד ונוער במצב סיכון: ״אני מודה לשרה איילת שקד על שהקדישה את היום הזה לעיר רחובות. אני בטוח שהשרה תעזור   בכל התחומים שהיא מופקדת עליו, ותסייע להנגיש את המשרד לתושבים. בשיתוף עם ראש העיר רחמים מלול בחרנו לבקר את משפחת אשכנזי דווקא ביום הזה והתחזקנו מדמותה המיוחדת״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר