צמח הגת
צמח הגת

"ההחלטה מעודדת את ביצוע עבירות הגניבה החקלאית"

עו"ד מוכר מהאזור שמגדל גת פנה למפכ"ל המשטרה במכתב והתריע כי הוא סובל מגניבות ועל כן בכוונתו להשתמש באקדחו כנגד הגנבים. בתגובה נשקו הוחרם

פורסם בתאריך: 15.4.18 18:44

-->

סיפור ביזארי שבו מעורב עורך דין מוכר מהאזור הסתיים בהחרמת נשקו של עורך הדין. תחילת הפרשה לפני כשלושה שבועות, אז שלח עורך הדין מכתב למפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, וציין: "בצער רב הנני נאלץ להודיע לכבודו כי בכוונתי לעשות שימוש לראשונה בכלי נשק שברשותי ברישיון, כדי להגן על מצחי הגת הנטועים בשכונת מרמורק. אני מעבד את עצי הגת, חורש, משקה ומרסס וארבעה בדואים גונבים את ראשי הגת מדי יום חמישי. כמה דקות מספיקות לשני הגנבים לחסל את כל גידולי הראשים שראויים ללעיסה. בשיטה שפלה זו, במשך שנים, גונבים ממני את פרי עמלי".

עורך הדין ציין במכתבו כי הוא אף תפס אותם: "לפני כחודשיים תפסתי אותם בעת הגניבה ובחרתי שלא לעשות שימוש באקדח. הם הבטיחו לי כי זו הפעם האחרונה שהם גונבים. הזהרתי אותם כי בפעם הבאה אשתמש בכלי נשק, אך ללא הועיל. ביום חמישי סיפר שכן כי ראה אותם גונבים את ראשי הגת".

לאור הדברים הבהיר עורך הדין במכתבו: "ביום חמישי הקרוב אעשה שימוש בכלי הנשק כנגד ארבעת הגנבים, לשם הגנה על הגת. ככל שכבודו סבור שאין לי זכות להגן על הגת מפני הגנבים בדרך של ירי מן הדין, שיודיע לי על כך מבעוד מועד על מנת שאותיר את הגת הפקר לגנבים".

בלשכת המפכ"ל קראו את המכתב והנחו את שוטרי תחנת רחובות להחרים את נשקו של עורך הדין. עורך הדין אף זומן אל תחנת המשטרה היום (ראשון), וחשב כי הוא מתבקש להגיע כדי למסור עדות בפני השוטרים על זהות הגנבים. למרבה הפתעתו, הוא מצא את עצמו נחקר באזהרה בחשד לביצוע עבירה של איומים. בתום חקירתו התלוו אליו שלושה שוטרים ולקחו מביתו את נישקו ואת המחסניות עם הכדורים שברשותו.

בפנייה אל בית המשפט דרש עורך הדין להשיב את נשקו וציין: "החלטת כבוד המפכ"ל לחקור את המבקש במקום את הגנבים בלתי חוקית, שכן הפקעת האקדח מן המבקש נועדה להגן על הגנבים שלא ייפגעו מן הירי שעה שהם מבצעים את טרור הגניבה. ההחלטה מעודדת את ביצוע עבירות הגניבה החקלאית".

תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר