אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

יש גם מתנגדים להופעה של אייל גולן בקרית עקרון ביום העצמאות

ראש מועצת קרית עקרון לשעבר, אריק חדד: "ניתן להשקיע את הכסף הזה בדברים הרבה יותר חיוניים". ראש המועצה חובב צברי: "תושבי קרית עקרון יחגגו את אירועי יום העצמאות כמו כל תושבי מדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 18.4.18 09:31

-->

ראש מועצת קרית עקרון לשעבר, אריק חדד, יוצא במתקפה חריפה נגד ראש המועצה הנוכחי, חובב צברי, על הופעתו של אייל גולן ביום העצמאות ביישוב. זאת בשל העלויות הכספיות הגבוהות של גולן.

חדד: "עם כל הכבוד לאייל גולן, שאני אוהב אותו, אני מעריך שהעלויות להביא אותו ביום העצמאות, כולל מערך האבטחה, מגיעות לכ-200 אלף שקלים. הרי אמן זה לא כל ההוצאה. יש לו אבטחה מסוימת שהוא דורש, הגברה. תראה, בשנה שעברה הופיעה אצלנו הזמרת ריטה והיא הופיעה לפני כן בטלוויזיה בטקס הדלקת המשואות. היא הגיעה בשעה 23:00 בערך לכמה דקות וזה לא היה שווה את כל ההשקעה. חבל על הכסף. גם ריטה עלתה לא מעט, בדומה לעלויות של אייל גולן. זו לא הדרך היחידה לחגוג את יום העצמאות ואין שום קשר להערכה האישית שיש לי לאייל גולן, שאני באמת אוהב.

"בתקופה שלי עשיתי את חגיגות יום העצמאות יום לאחר ערב החג, כדי לחסוך בעלויות. ההוצאות בזמנו היו מגיעות עד ל-150 אלף שקלים כולל הכל, ואני מעריך שכל ההוצאות של המועצה ביום העצמאות השנה יגיעו לכחצי מיליון שקלים. לטעמי זה מוגזם ומיותר להוציא סכום כה גדול בשביל ערב אחד. ניתן להשקיע את הכסף הזה בדברים הרבה יותר חיוניים, כמו למשל במחלקת הנוער בכדורגל, שזה תקציב של חצי מיליון שקלים, או במחשבים בבתי ספר שהתלמידים צריכים".

חובב צברי מסר בתגובה: "תושבי קרית עקרון יחגגו את אירועי יום העצמאות כמו כל תושבי מדינת ישראל. מאז שנבחרתי אני מקפיד שהחגיגות תתקיימנה במועדן ולא בצאת החג כמו בשנים עברו. יחד עם זאת, אמשיך להשקיע את כספי הציבור באופן מושכל בחינוך, בתרבות, בספורט, בתשתיות ובפיתוח.  שנה אחר שנה אנו זוכים בפרס מינהל תקין. אמשיך להעניק לתושבים שלי את הטוב ביותר, כי אין ראויים מהם. יום עצמאות שמח".

תגיות:

תגובות

4 תגובות
  1. בוקר.......

    זה בסדר זה לא חדש זה קומץ של מסכנים שאף אחד לא סופר והיום שלהם עמוס בצרות עין ושנאה ככה זה כשאתה שמאלני זה חחק מהאופי המחורבן

    שיילכו יעשו פוזות על אגמון ועל משה איבגי חבורה של זקנות ממורמרות

    מגיעים ובענק מלך
    מש בורא לעולם הוא כבר ייתן לכל מי שרודף אותך את העונש בזמן אנחנו מאמינים בני מאמינים

    אחלה בוקר חג עצמאות שמחחחחחחחחחח

  2. צהריים

    צהריים טובים לעם היקר
    איזה חתיך המלך הענק
    אנחנו מגיעים ובענק

    מצווה גדולה להיות בשמחה להיות בשמחה תממד

    חג עצמאות שמח ??

  3. מלאך

    שאפו זמר איכותי למקום קטן קריית עקרון , דבר הטוב בקריית עקרון זה תימניות, וגם שמשקיעים ביום עצמאות בע"ה אני עובר מאזור השרון והסביבה לקריית עקרון

  4. רודף צדק

    תגובות של פרימטיבים אנלפבתים, סעו לרחובות 5 דקות ותראו מה זה הוצאה כספית מבוקרת גם אם יש עודפים מדוע זמר שיש לו פרארי צריך לקבל 200 אלף על הופעה בזמן כה קצר?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר