המשחקייה בחוויות שוויץ ברחובות החדשה
המשחקייה בחוויות שוויץ ברחובות החדשה

נחנכה משחקייה לשעות הפנאי בחוויות שוויץ החדשה

הורים ביקשו מענה לילדיהם הקטנים בזמן שאחיהם הבוגרים נמצאים בחוגים, וברשת חוויות הרימו את הכפפה וחנכו השבוע משחקייה בחוויות שוויץ החדשה

פורסם בתאריך: 10.4.18 10:47

-->

בחודש האחרון הוקמה משחקייה במרכז "חוויות שוויץ החדשה" שבשכונת רחובות החדשה, תוך שדרוג ושיפוץ החדר כך שיותאם לצורכי הילדים. לצורך כך נדרשו משאבים ומאמצים רבים, ולמשימה התגייס יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת, אשר רתם לצורך הקמתה את מכבי שירותי בריאות. "לאור הבנת הצרכים ושיתופי הפעולה שנוצרו עם מכבי, בעזרתו האדיבה של ד"ר מרדכי חג'בי, מנהל מרחב רחובות, התאפשרה הקמתה של המשחקייה", מסר מרקוביץ'.

ד"ר חג'בי הוסיף: "שיתוף הפעולה בין מכבי שירותי בריאות עם הקהילה, בדגש על עיריית רחובות ורשת חוויות, הביאה אותנו להבנה ששיתוף זה יועיל לקהילה, לבריאותם ולטיפול נכון במגוון שירותים שמכבי מציעה להם קרוב לביתם".

השבוע נחנכה המשחקייה בהשתתפות יניב מרקוביץ', ד"ר רוני באום מחזיקת תיק קהילה במועצת העיר וחברת דירקטוריון הרשת, צביקה מדהלה, ממלא מקום מנכ"ל הרשת, מרדכי חג'בי ומירב אהרון, מנהלת מרכז חוויות שוויץ החדשה.

ד"ר רוני באום: "ההורים פנו ואנו נענינו לפנייתם. המוטיב שהנחה אותנו בעיצוב המשחקייה נשען על חלוקה לפינות לפי גילאים ותחומי עניין שונים. כל ילדה וילד יוכלו למצוא את הפינה המתאימה להם, ועם זאת לשחק יחד במרחב המשותף".

במסגרת השדרוג שעברה המשחקייה צוירו על הקירות דמויות האהובות על הילדים, נרכשו פינות משחק ייחודיות ומגוון רחב של צעצועים, משחקי קופסא וחשיבה, בובות ואביזרים מותאמים לשלבי ההתפתחות.

יניב מרקוביץ' במשחקייה בחוויות שוויץ ברחובות החדשה

יניב מרקוביץ' במשחקייה בחוויות שוויץ ברחובות החדשה

 

ד"ר רוני באום וד"ר מרדכי חג'בי

ד"ר רוני באום וד"ר מרדכי חג'בי

"אני גאה ונרגשת", מסרה מירב אהרון, אשר עמלה עם הצוות למימוש החלום. "הרעיון עלה בשיתוף עם הורים שביקשו מענה לילדיהם הקטנים בשעות אחר הצהריים, בזמן שאחיהם הבוגרים נמצאים בחוגים. כל השותפים לעשייה הרימו את הכפפה וכעת התושבים יכולים ליהנות גם מהספרייה וגם מהמשחקייה שהוקמה במיוחד עבורם".

החדר עוצב על ידי צוות הרכזות טליה חביב וטל אבידן, שאף ציירו על הקירות דמויות אהובות מעולם הילדים. המשחקייה מותאמת ומחולקת לפינות משחק שונות לגיל הרך, בגילאי 6 חודשים ועד 5 שנים, ותופעל 3 פעמים בשבוע, בימים א', ב', ד', בין השעות 16:30-19:30. הכניסה למשחקייה חופשית וללא עלות, הפעילות באחריות ההורים.

המשחקייה בחוויות שוויץ ברחובות החדשה

המשחקייה בחוויות שוויץ ברחובות החדשה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר