רחמים מלול בחגיגות המימונה
רחמים מלול בחגיגות המימונה

אלפים חגגו במימונה בגן המייסדים ברחובות

אלפי מופלטות, הופעות של ריימונד אבוקסיס, שלמה בר, ליאור אלמליח ודיין אלמוגרבי, ואוהל מרוקאי עם תלבושות מסורתיות. אלפי תושבים גדשו את גן המייסדים בחגיגות המימונה הרשמיות של רחובות, שניהלה והפיקה החברה העירונית

פורסם בתאריך: 8.4.18 23:17

-->

מי שהגיע הערב (יום א') לגן המייסדים ברחובות הבין מהר מאוד שחגיגות המימונה לא הסתיימו. אלפים מתושבי רחובות והסביבה, פוליטיקאים, בכירים בעירייה, חברי מועצה העיר ועוד, הגיעו לאוהל מרהיב ביופיו שהבא ממרוקו והוצב בגן המייסדים, כולל בדים אוריינטליים, כלי נחושת, שטיחים, כריות וטלמון בצבע זהב במרכז האוהל. מלבישות מקצועיות דאגו להשאיל תלבושת מסורתית או תרבוש למי שחפץ בכך.

החגיגה המסורתית החלה בשעה 20:00 וכללה את מיטב האמנים על הבמה: מלכת המימונות ריימונד אבוקסיס, הפייטן ליאור אלמליח, שלמה בר (הברירה הטבעית) והזמר דיין אלמוגרבי עלו בזה אחר זה על הבמה והקפיצו את הקהל בשורת שירים. במקביל, קיבל ראש העיר את פני הבאים באוהל המסורתי שהוצב במקום, ובסמוך חולקו דברי מתיקה, מופלטות, עוגיות מרוקאיות והוגשה שתייה חמה וקרה. החגיגה נוהלה על ידי החברה העירונית רחובות ובין אלפי התושבים שהגיעו לחגוג נצפו גם סגן ראש העיר זוהר בלום, המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ', ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי וחברי המועצה אביב איטח, אבי קינד, יפים זאיקה, אמיתי כהן, שי קזיוף, גיורא בן ארי, אבי מוזס ויעל בק. כמו כן נכחו מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנכ"ל החברה העירונית יוספה חליבה, יו"ר וועד העובדים רמי מדהלה ומנהלים נוספים.

ראש העיר רחמים מלול: "תרבחו ותסעדו! החג הזה הפך להיות נחלתם של כל ישראל, מכל העדות והתפוצות. המימונה מלכדת ומאחדת ומקרבת בינינו. החגיגה הגדולה לא נגמרת כאן ואני מזמין את כולם גם למופעי יום העצמאות ברחובות שיתקיימו בחמש במות".

רחמים מלול בחגיגות המימונה

רחמים מלול בחגיגות המימונה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר