עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חבר המועצה אמיתי כהן קיבל תיק נוסף: קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון

בישיבת מועצת רחובות שנערכה השבוע הודיע ראש העיר רחמים מלול כי תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון יעבור מחברת המועצה יעל בק לחבר המועצה אמיתי כהן

פורסם בתאריך: 28.3.18 22:30

-->

בישיבת המועצה האחרונה שנערכה השבוע, הודיע ראש העיר רחובות רחמים מלול כי תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון יעבור לחבר המועצה אמיתי כהן. התיק היה עד עתה בידי חברת המועצה יעל בק, שלפני מספר שבועות פרשה לאופוזיציה והתיק נותר מיותם.

עם פרישתה של בק, הודיע ראש העיר כי התקציב שהוקצה למטרת חיזוק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון ייוותר על כנו וכי יוקדש לנושא זה בלבד. בישיבת המועצה האחרונה הוא פנה לחברת המועצה בק, סיפר לה כי עד עכשיו התיק חיכה לה ושאל אותה האם היא נשארת באופוזיציה. כשבק השיבה בחיוב, הוא הודיע כי התיק יועבר לטיפולו של חבר המועצה אמיתי כהן, אשר מחזיק בתיק מורשת ישראל ותנועות הנוער הדתיות. מלול הודיע כי התיק יועבר עם התקציב כפי שהוא, וכי באם תשנה בק את דעתה הוא יחזור אליה.

ראש העיר רחמים מלול: ״אני מאחל לחבר המועצה אמיתי כהן בהצלחה בטיפול בתיק זה. אנו כחברה נמדדים ביכולת לשמור על מי שאינם יכולים לדאוג לעצמם, וזו חשיבותו הגדולה של התיק".

חבר המועצה אמיתי כהן: ״אני מודה לראש העיר על האמון שנתן בי. כפי שעשיתי בתיקים שבהם טיפלתי עד כה – אעשה כל שביכולתי על מנת לחזק את מעמד הילד בעיר. אני קורא לתושבים ולגופים עם בקשות רלוונטיות לפנות אלי ואשמח לתת להם מענה".

אמיתי כהן

אמיתי כהן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר