יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ'

החברה למתנ"סים הודיעה על הפסקת פעילותה ברחובות

המשנה לראש עיריית רחובות ויו״ר דיריקטוריון רשת חוויות, יניב מרקוביץ׳: "אני מתחייב לעשות הכל יחד עם ראש העיר, חבריי בהנהלת רשת חוויות והעובדים המצוינים שלנו כדי שתושבי העיר בכלל וילדי העיר בפרט לא יפגעו מהצעד הקיצוני שנקטה החברה למתנ״סים"

פורסם בתאריך: 26.3.18 18:26

-->

החברה למתנ"סים הודיעה על הפסקת פעילותה ברחובות. ההודעה הדרמטית של רשת המתנ"סים מגיעה על רקע הבחירה בצביקה מדהלה כמנכ"ל רשת חוויות רחובות, ובהמשך להודעתו של ראש העיר רחמים מלול כי לא ייתן לחברה למתנ"סים לקבוע את סדר היום של רשת חוויות מבלי להתייעץ ולהתחשב בעמדותיהם של השותפים ברשת – עיריית רחובות והסוכנות היהודית.

המשנה לראש עיריית רחובות ויו״ר דיריקטוריון רשת חוויות, יניב מרקוביץ׳: "בפגישה ביום חמישי האחרון ראש העיר רחמים מלול הודיע לחברה למתנ״סים כי ככל שהחברה תבקש לקבוע את סדר היום של חוויות מבלי להתייעץ ולהתחשב בעמדותיהם של השותפים ברשת (עיריית רחובות והסוכנות היהודית), אין להם מקום בחוויות והם רשאים מבחינתו לעזוב את העיר. בעקבות הודעה זו החברה למתנ״סים בחרה לנקוט בצעד חד צדדי ולהודיע על הפסקת פעילותה באופן מיידי ובחוסר אחריות משווע. מכתבה של החברה למתנ״סים הועבר לטיפול משפטי וייענה בהתאם. אני מתחייב לעשות הכל יחד עם ראש העיר, חבריי בהנהלת רשת חוויות והעובדים המצוינים שלנו כדי שתושבי העיר בכלל וילדי העיר בפרט לא יפגעו מהצעד הקיצוני שנקטה החברה למתנ״סים. נמשיך לפעול בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית ועם כל מי שירצה לקדם את האינטרסים העירוניים החשובים. אגיד פעם נוספת את שאמרתי בישיבה הדריקטוריון האחרונה: לא אכנע לתכתיבים ואיומים של אף גוף. אני מאחל לחברה למתנ״סים הצלחה. אנחנו נמשיך להצעיד את רשת חוויות קדימה. חג פסח שמח״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר