יניב מרקוביץ' ואמיתי כהן בישיבת התקציב
יניב מרקוביץ' ואמיתי כהן בישיבת התקציב

אושר תקציב חוויות לשנת 2018, בסך 111 מיליון שקלים

תקציב חוויות לשנת 2018 צמח בכ-10 אחוזים והוא כולל גידול של כ-30 אחוז בתקציבי האוכלוסיות המיוחדות, מרכזים חדשים, הוספת פעילות לגיל השלישי והרחבת הפעילות לגיל הרך

פורסם בתאריך: 26.3.18 10:43

-->

חברי דירקטוריון רשת חוויות, בראשות יו"ר הרשת והמשנה לראש העיר יניב מרקוביץ', אישרו ביום חמישי את תקציב הרשת לשנת 2018. התקציב מבטא צמיחה של קרוב ל-10 אחוז ביחס לשנה שעברה ועומד על סך של 111,068,193 מיליון שקל, כאשר בשנת התקציב הנוכחית הרשת תוביל ותפעיל לראשונה את תוכנית יול"א (יום לימודים ארוך) בגני הילדים, ובין היתר תרחיב את כלל הפעילות אותה מציעה לגיל הרך והמשפחה.

התקציב משקף גידול בהשקעות בפעילות ייעודית עבור האוכלוסיות עם הצרכים המיוחדים. הגידול נאמד בכ-30 אחוז לעומת תקציב שנת 2017. עוד ניכר גידול תקציבי בכל הנוגע להתמקצעות כח האדם והמשאב האנושי, וכן בתחום הרפואה התומכת, הכוללת מגוון רחב של טיפולים משלימים לכל הגילאים. בין היתר צפוי שינוי משמעותי בשירותי הבריכה הטיפולית, אשר תתמקד החל מהשנה במתן שירות במתכונת פרטית ופרטנית, תוך מתן עדיפות לטיפול בתושבי רחובות.

בשורה נוספת שמביא התקציב החדש הינה השקעה בתכנית שתמקם את מרכז שוויץ רחובות החדשה כמרכז מוביל למדעים וטכנולוגיה וכן פתיחת מרכז חדש ברחובות הצעירה ופתיחת מרכזים חדשים עבור מרכז מהות לציבור החרדי ומרכז חדש לתנופה.

ראש העיר רחמים מלול ברך על התקציב ואמר: "הגדלנו את התקציב גם השנה, על מנת לענות על כל הצרכים של לקוחות הרשת – התושבים. אני גאה ברשת חוויות, רשת המתנסים ומרכזי הפנאי העירונית, אשר צמחה להיות כה משפיעה ונוכחת בעשייה החברתית והחינוכית ובחיי הפנאי של הורים וילדים. אין ספק שהרשת מגשימה את ייעודה ואף הרבה מעבר לכך, ומגישה שירות איכותי ומגוון לתושבי העיר. אני מודה למשנה לראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ, יו"ר הדירקטוריון, לחברי הדירקטוריון, למנכ"ל צביקה מדהלה ולכל עובדי הרשת על עבודתם הברוכה לטובת העיר ותושביה".

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הדירקטוריון: "השקענו מחשבה רבה בבניית תקציב שקול ואחראי אשר יצליח להביא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר את מדיניות החברה לשנים הקרובות. אני שמח שמאז כניסתי לחברה הרשת ממשיכה לצמוח ולהרחיב את תחומי העיסוק שלה לטובת תושבי העיר רחובות. הבטחנו להגיע לכל שכונה וכל בית בעיר וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בשנים האחרונות עם שלל פעילויות לכל הגילאים. ברצוני להודות לראש העיר רחמים מלול על הגיבוי והתמיכה, למ"מ מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה, לכל עובדי החברה המסורים ולכל חבריי בדירקטוריון ששותפים מלאים בהצלחה, ובראשם אמיתי כהן יו"ר ועדת כספים, אשר כולנו תורמים לטובת הציבור בפעילות התנדבותית מלאה".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

 

אמיתי כהן, יו"ר ועדת הכספים, אמר: "אני מודה ליניב ולכל השותפים לעשייה. אין ספק כי התקציב מאפשר לנו להמשיך לפתח ולהצמיח את שירות רשת חוויות. הפעילות הציבורית היא לחמנו וזוהי זכות גדולה להיות משרת ציבור ולראות את כל פירות העבודה הקשה קורמים עור וגידים ויוצאים לפועל במהלך שנת הפעילויות. כיו"ר ועדת כספים הצבתי יעד ברור להרחבת הפעילות של חוויות לטובת כלל תושבי העיר. התקציב שאושר מיישם מדיניות זו הלכה למעשה".

אמיתי כהן

אמיתי כהן

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר