צוות מכון השד בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)
צוות מכון השד בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

גירל פאואר במרכז לבריאות השד בקפלן: הצוות הרפואי לאבחון וטיפול בסרטן השד בהובלה נשית

ד"ר תניר אלוייס, מנהלת מרכז השד: "בסביבת עבודה נשית יש אנרגיות אחרות, מכילות וחופשיות יותר עבור אישה המגיעה בלחץ או חרדה לגבי מצבה הגופני וזקוקה לאוזן קשבת"

פורסם בתאריך: 7.3.18 14:03

-->

מחר (חמישי) יצוין יום האישה הבינלאומי. הצוות הרפואי במרכז לבריאות השד קפלן, בניהולה של ד"ר תניר אלוייס, ששימשה יו"ר החברה הישראלית למחלות שד, מבוסס ברובו המוחלט על צוות רפואי בהובלה נשית וכולל רופאות כירורגיות, רופאות רדיולוגיות, טכנאיות, אחיות ומזכירות. לדבריהן, עצם היותן נשים משרה נוחות רבה על מטופלות המגיעות לבירור לגבי מחלות השד, מכיוון שיותר קל להן להיחשף בפני אשת מקצוע מאשר בפני איש מקצוע בתחום רפואת השד.

המרכז לבריאות השד בקפלן הנו בין המובילים כיום בישראל מבחינת המקצועיות של הצוות הרפואי והאמצעים הטכנולוגיים. הוא מהווה מרכז רב תחומי לאבחון מחלות שד ולמעקב אחרי נשים שחלו בסרטן שד.

 

"בסביבת עבודה נשית יש אנרגיות אחרות, מכילות וחופשיות יותר עבור אישה המגיעה בלחץ או חרדה לגבי מצבה הגופני וזקוקה לאוזן קשבת", מסבירה ד"ר אלוייס. "במרכז ניתן שירות כוללני תחת קורת גג אחת ופועלות בו מומחיות ממגוון תחומים תוך תיאום מרבי בין כל נשות הצוות הרפואי המעורבות במכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. כך למשל, הכנסנו לשימוש מכשיר חדשני ביותר בשם 'אינטרה בים' המאפשר מתן הקרנה אחת חד פעמית וממוקדת תוך כדי ניתוח לאזור הגידול לאחר הסרתו. הטיפול בשיטה זו חוסך סדרה ארוכה של הקרנות באחוזים מרשימים ביותר של 85 אחוז מהמטופלות ומצמצם משמעותית את תופעות הלוואי של הקרינה והגעה תכופה לבית החולים. ישנם גם מספר רופאים כירורגיים אך המפגש איתם הוא בשלב מתקדם יותר".

ד"ר חנה צ'רניק, מנהלת שירות דימות השד בקפלן, מצטרפת לדעתה של ד"ר אלוייס: "השלב האבחוני הנו קריטי וחשוב ביותר ויכול להציל חיים ולכן חשוב מאוד שהמטופלת תרגיש בנוחיות מקסימלית לתאר את הרגשתה במהלך הבדיקה. אנחנו הצוות הנשי כאן כדי להעניק לה את האבחון המקצועי ביותר עם אמפטיה ורגישות יוצאי דופן ולאחר מכן במקרה הצורך טיפול כוללני האיכותי והאפקטיבי ביותר שרובו מובל על ידי צוות נשי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר