רחמים מלול, שובלי שמואל, טדסקי לידיה ורחל צ'ליק
רחמים מלול, שובלי שמואל, טדסקי לידיה ורחל צ'ליק

"מצעד הפרוטות" של איל"ן ברחובות יוצא לדרך

'מצעד הפרוטות' הארצי של איל"ן יוצא לדרך, ובמסגרתו ילדי בתי הספר ברחובות ייצאו עם פנקסי התרמה ויעברו בין בתי התושבים. ראש העיר רחמים מלול פתח את המצעד במפגש עם ראשי הארגון שובלי שמואל, טדסקי לידיה ורחל צ'ליק

פורסם בתאריך: 5.3.18 09:55

-->

 

ביום שלישי ה-13.3 יתקיים "מצעד הפרוטות" הארצי של איל"ן – איגוד ישראלי לילדים נפגעים. כמיטב המסורת, גם ילדי בתי הספר מרחובות ייצאו עם פנקסי התרמה להתרים את התושבים.

ראשי הארגון נפגשו כבר אתמול (ראשון, 4.3) עם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, וסיפרו לו על הסיוע לילדים ברחובות והסביבה ועל הצורך ברכישת ציוד יקר ערך לטובת ילדים נכים. עוד סיפרו כי כל פעילות הסיוע הכלכלית והפעילויות של איל"ן נאמדים במאות אלפי שקלים בשנה, לצד ההכנסות היחידות של הארגון מתרומות במסגרת 'מצעד הפרוטות' ומתורמים נוספים.

רחמים מלול: "פעילות הסניף ברחובות למען ילדים נכים ראויה להערכה. אני קורא לתושבים לפתוח את הדלת והלב ביום ההתרמה ולתמוך בילדים ובמתנדבים".

סניף איל"ן מטפל באוכלוסיית הנכים הלוקים בפוליו, שיתוק מוחין, ניוון שרירים, טרשת נפוצה ועוד. תרומות יתקבלו גם באמצעות בנק דיסקונט ברחובות, סניף מספר 045, מספר חשבון: 24244.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר