יעל ערמי ופנינה בר גיל במהלך טיפול קוסמטי (צילום: אופיר לוי, דוברות קפלן)
יעל ערמי ופנינה בר גיל במהלך טיפול קוסמטי (צילום: אופיר לוי, דוברות קפלן)

חולות הסרטן המטופלות בקפלן זוכות גם לטיפולי יופי לטיפוח הנשיות ודימוי הגוף

לורה אלקבץ מרחובות ופנינה ברגיל מקרית עקרון, שתיהן עוסקות בחייהן בטיפוח וקוסמטיקה, מתנדבות באחד מהמקומות הרגישים והעוצמתיים ביותר בבית החולים קפלן - המכון האונקולוגי

פורסם בתאריך: 30.1.18 13:54

-->

'יופי של שירות': לורה אלקבץ (73, רחובות) ופנינה ברגיל (קרית עקרון), שתיהן עוסקות בחייהן בטיפוח וקוסמטיקה, לקחו יוזמה ומתנדבות באחד מהמקומות הרגישים והעוצמתיים ביותר בבית החולים קפלן – המכון האונקולוגי. הן מגיעות כל שבוע עם ערכת איפור וטיפוח ופורסות אותה בחדר מיוחד שהוקצה לכך, והמטופלות נכנסות בזו אחר זו לעיסוי ידיים לזרימת הדם, חידוש עור הפנים, עיצוב הגבות מחדש ומריחת לק לפי בחירה.

המטופלת יעל ערמי (פתח תקווה), מנהלת עסקית: "הטיפול הקוסמטי והחיוך הרחב של לורה ופנינה מעניקים לי תחושה טובה ומחזקים מחדש את הדימוי העצמי שלי, בעיניי עצמי ובעיניי הסביבה".

פנינה, ששמשה אחות במחלקת יולדות בביה"ח קפלן שנים רבות, ולורה, שעלתה מצרפת ומתנדבת במכון האונקולוגי כבר 15 שנים, אומרות שהן מקבלות סיפוק אדיר כשמטופלת יוצאת זוהרת ומחייכת מהטיפול הקוסמטי. "לאחר שהחלטתי להפנות את כל האנרגיות שלי לתחום הקוסמטיקה ורכשתי ידע רב בתחום, החלטתי לתרום מזמני לחולות סרטן המטופלות במכון האונקולוגי, אני רואה בכך שליחות לכל דבר",  מסבירה פנינה. "אני בטוחה שחיזוק הנשיות והדימוי העצמי של המטופלות במהלך הטיפולים הכימותרפיים מעצים אותן מאוד ותורם לחלוטין לתהליך הריפוי וההתמודדות עם המציאות לאחר מכן".

יעל ערמי במהלך איפור אצל פנינה בר גיל (צילום: אופיר לוי, דוברות קפלן)

יעל ערמי במהלך איפור אצל פנינה בר גיל (צילום: אופיר לוי, דוברות קפלן)

 

יעל ערמי מספרת  כי בתקופת החגים גילתה שהיא חולה בסרטן. "התחלתי מיד בטיפולים כימותרפיים לאחר שהרב פירר המליץ בחום על הצוות הרפואי המצוין במכון האונקולוגי בקפלן, בניהולה המסור של ד"ר נועה בן ברוך. כבר בטיפול הראשון הגיעה אלי פנינה בחיוך והציעה לי לעבור טיפולי טיפוח בידיים. במהלך הטיפולים הכימיים גיליתי שהעור מתייבש באופן חריג, בציפורניים יש כתמים שחורים והציפורניים הפכו למשונות ושבירות. לכן צריך להקפיד לשמור ולטפח אותן. בנוסף ישנה נשירת שיער, ריסים וגבות, מה שמשנה לגמרי את כל דימוי הגוף. ולכן החולות רוצות עדיין להרגיש מטופחות ואימצתי בשמחה את ההצעה של לורה ופנינה לטיפול מטפח ולא פחות חשוב עידוד וחיוך".

ד"ר נועה בן ברוך, מנהלת המכון האונקולוגי בבית החולים 'קפלן', אמרה כי מהגידול הסרטני לרוב נרפאים, אבל נשירת השיער והשינויים שעובר הגוף מהווים שבר שאי אפשר להסתיר, כי היא פוגעת בנשיות.  "קבלת העצמי לאור השינויים בגוף והשבת תפיסת הנשיות חשובים ביותר לשיפור מצבה הנפשי והפיסי של האישה הן במהלך הטיפול הכימותרפי והן לאחר מכן בשלב ההחלמה", היא מסבירה. "טיפולי היופי והטיפוח גורמים למטופלת להרגיש נוח עם גופה בקרבת אחרים ולעלות את הביטחון העצמי – והחשיבות רבה מאוד".

לורה אלקבץ בחדר הטיפול הקוסמטי (צילום: אופיר לוי, דוברות קפלן)

לורה אלקבץ בחדר הטיפול הקוסמטי (צילום: אופיר לוי, דוברות קפלן)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר