חלוקת צעצועים בקפלן
חלוקת צעצועים בקפלן

"עגלת המתנות" של רחובות שוב הגיעה לקפלן

המיזם המשותף לעיריית רחובות, מועצת הנוער ובית החולים הגיע לביקור נוסף שבו חולקו מתנות לילדים מאושפזים. סגן ראש העירייה מתן דיל: "אני קורא לציבור לתרום ביד רחבה לטובת המטרה הנעלה"

פורסם בתאריך: 16.1.18 08:08

-->

ילדי מועצת הנוער העירונית ברחובות הגיעו השבוע לבית החולים "קפלן" וחילקו מתנות למאושפזים. זאת במסגרת "עגלת המתנות" שהיא פרי יוזמה משותפת של העירייה, בית החולים ומועצת הנוער. למאושפזים ניתנה האופציה לבחור את המתנה הרצויה להם, כשהתמורה הייתה חיוך אחד קטן שהמיס לבבות.

פרויקט עגלת המתנות מהווה דוגמה לשיתוף פעולה פורה בין עיריית רחובות, קפלן, מועצת הנוער ופרלמנט הילדים. הוא נהגה על ידי סגן ראש העירייה, מתן דיל, וזכה לתמיכת ראש העירייה רחמים מלול ומנהל בית החולים  ד"ר קרלוס גרוזמן. במשך חצי שנה נאספות המתנות שנתרמות על ידי הציבור הרחב, ואז הן נלקחות לבית החולים לחלוקה באמצעות העגלה. יש לציין כי התרומות ניתנות ביד רחבה, מתוך ידיעה כי המתנות יגיעו ליעד הנכון וישמחו את הילדים.

 

מיזם "עגלת הקניות" בקפלן

מיזם "עגלת הקניות" בקפלן

השבוע הגיעה לבית החולים קפלן משלחת עירונית, שכללה את דיל, ילדי הפרלמנט וחברי מועצת הנוער. הם פגשו שם את מנהל בית החולים דוקטור קרלוס גרוזמן, ויחד עברו בין החדרים וחילקו מתנות לילדים המאושפזים. קשה לתאר במילים את השמחה הגדולה של הילדים, שנהנו מצעצועים חדשים, פאזלים, משחקי הרכבה ומחקי חשיבה.

דיל: "נתינה ללא גבולות היא הדבר הכי מרגש שיש. לראות את בני הנוער של רחובות תורמים מזמנם לטובת אחרים, גורמים לילדים לחייך ולצחוק שווה הכל. עגלת המתנות של רחובות היא מזמן מודל לחיקוי, ואני קורא לציבור להמשיך ולתרום צעצועים ומשחקים לטובת המטרה הנעלה הזאת".

חלוקת צעצועים בקפלן

מתן דיל במהלך חלוקת הצעצועים בקפלן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר