דור המשך לגניקולוגים בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)
דור המשך לגניקולוגים בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

ביממה אחת נולד דור המשך לשלושה גניקולוגים בקפלן

פרופ' ציון חגי, הסב המאושר: "פגשתי בחדר לידה שני מתמחים מצוינים בגניקולוגיה שאני קיבלתי לעבודה בקפלן"

פורסם בתאריך: 7.11.17 11:09

-->

ביממה אחת במהלך סוף השבוע נולדו שני ילדים ונכד אחד לשלושה גניקולוגים בחטיבת נשים ויולדות במרכז הרפואי קפלן. פרופ' ציון חגי, מומחה בכיר למיילדות וגניקולוגיה, שהקים לאחרונה בקפלן מרפאת לייזר במחלקת נשים, התברך בנכד לבנו איתי. ד"ר יעל וינטר שפרן, מתמחה בגניקולוגיה ומיילדות, ילדה את בנה השני, ולד"ר שי ברמן, מתמחה בגניקולוגיה אף הוא, ולאשתו אלישבע, נולדה בת ראשונה.

ד"ר יעל וינטר שפרן, מתמחה בגניקולוגיה בקפלן, ילדה אח לאורי בן שנתיים ושלושה חודשים בניתוח קיסרי. היא מספרת כי חברותיה המתמחות בחדר לידה קפלן ראו את הדופק הראשון של התינוק כשנכנסה להיריון וליוו אותה כל הדרך לניתוח הקיסרי. "מדובר בצוות רפואי מקצועי ומסור בחדר ניתוח קיסרי, בניהולו של ד"ר סרגיי דובניק, שבאות אליו יולדות מכל רחבי הארץ", היא אמרה. "ידענו שיש סיכוי גבוה שאלד באותו הזמן עם אשתו של ד"ר שי ברמן, ואכן היא ילדה כמה שעות לפניי".

 

ד"ר שי ברמן, מתמחה בגניקולוגיה בקפלן, מבצע תורנויות בחדר לידה: "הייתי בתורנות בחדר הלידה כשהחלו צירים לאשתי וחזרנו בערב לצוות שאני מכיר ואוהב בחיי השגרה בעבודה. ידעתי שד"ר וינטר הולכת ללדת ובמהלך האשפוז במחלקת יולדות לאחר הלידה היינו דלת ליד דלת והעברנו חוויות טובות מחדר הלידה. אשתי הרגישה שהלידה יכולה להיות באותו היום עם ד"ר וינטר והנה זה קרה".

דור המשך לגינקולוגים בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

דור המשך לגניקולוגים בקפלן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

 

פרופ' ציון חגי, מומחה למיילדות וגניקולוגיה, שהקים מרפאת לייזר במחלקת נשים בקפלן, התבשר על לידת נכדו השלישי של הבן איתי ואשתו תמר. כל נכדיו נולדו בקפלן. פרופ' חגי, שעד לפני מספר חודשים שימש מנהל חטיבת נשים ויולדות, ממלא כיום תפקיד ניהולי בבית החולים הקשור לחינוך דור העתיד של הרופאים ומונה ליו"ר ועדת התמחות ואחראי על הסטאז'רים. "הצבתי מטרה שרמת ההוראה למתמחים ולסטאז'רים תהיה הרמה הגבוהה ביותר בארץ מתוך מטרה להביא ולגייס כוח אדם צעיר ואיכותי", הוא אמר, "והנה פגשתי בחדר הלידה שני מתמחים מצוינים שלנו שאני קיבלתי להתמחות. זו הייתה פגישה בהחלט מרגשת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר