ניידת 'קורו-נע' של כללית
ניידת 'קורו-נע' של כללית

ניידת לביצוע דגימות קורונה תגיע למרפאת רמז ברחובות

כללית מתגייסת להגדלת בדיקות הקורונה והחלה להפעיל לראשונה בישראל ניידת 'קורו-נע' לביצוע דגימות. מחר (שני) תגיע הניידת למרפאת רמז ברחובות והודעה מסודרת אמורה לצאת ללקוחות שנדרשו לבצע את הבדיקה על ידי רופא

פורסם בתאריך: 12.4.20 09:36

-->

בשבוע שעבר החלו שירותי בריאות כללית להפעיל שירות חדש שנועד להנגיש ללקוחותיהם את בדיקות הקורונה ובכך לצמצם ולבלום את התפשטותה. השירות הינו ניידת 'קורונע' ביוזמתו של מנהל מחוז מרכז בכללית, ארז לוי. הניידת מגיעה ליישובים מרוחקים, למוקדי התפרצות ולמוסדות קשישים באופן מהיר ומיידי. בנוסף החלה הפעלה של סניפי מקדונלדס-דרייב, שבהם נלקחות דגימות מהירות לאחר אישור רופא על ידי צוות ממוגן על פי ההנחיות.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, מסביר כי מדובר בשתי יוזמות ראשוניות ובלעדיות לכללית שנועדו לעצור את התפרצות הקורונה ולהנגיש לכל לקוח של כללית את הבדיקות באופן מהיר, מקצועי ובטוח. "עד היום לקוח כללית, בדומה למבוטחי קופות אחרות, אמור היה להגיע למרפאה ייעודית במרכזי הערים, למד"א או למיון בבתי החולים לבצע את הבדיקה. עתה חלקם יקבלו הודעה מסודרת במסרון מכללית על הגעת ניידת לאזורים מרוחקים עם מספר תושבים קטן, לאזורים שבהם חלילה החלה התפרצות של הנגיף או למוסדות גריאטריים שהקשישים בהם אינם יכולים לצאת מכותלי המוסד".

מחר (שני) צפויה הניידת להגיע למרפאת רמז ברחובות. הודעה מסודרת אמורה לצאת מכללית ללקוחות שנדרשו על ידי רופא לבצע את הבדיקה. הצוותים בניידת הקורונע ממוגנים על פי הנחיות משרד הבריאות והבדיקה מתבצעת בחדר בדיקה ממוגן וממוחשב. הדגימות מועברות ישירות למעבדה מרכזית של כללית ותוצאות הבדיקות מגיעות תוך 72 שעות. המטופל מקבל את התוצאות הן מרופא הקופה והן בתיקו האישי הדיגיטלי.

ארז לוי: "אנו לא קופאים על השמרים וחושבים כל הזמן כיצד להגדיל את קצב הבדיקות ובכך להאט את התפשטות הנגיף במדינת ישראל. המיזמים הללו קרמו עור וגידים בזכות הצוותים הנהדרים שלנו בכללית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר