פרופ׳ חנה לייבה במהלך ייעוץ אונליין
פרופ׳ חנה לייבה במהלך ייעוץ אונליין

מצילים את הראייה בלי לצאת מהבידוד: בקפלן מספקים שירות ייחודי לבדיקות עיניים אונליין

שירות ייחודי בבית החולים קפלן להצלת הראיה בלי לצאת מבידוד: בדיקות עיניים על ידי טובי מומחי העיניים

פורסם בתאריך: 31.3.20 09:29

-->

שירות יצירתי וייחודי במרכז הרפואי קפלן בתקופה שבה אזרחים רבים נמצאים בבידוד בבית: השבוע החל לפעול 'קו חם' אונליין של צוות מומחי מערך העיניים בבית החולים, בניהולה של פרופ' חנה לייבה, המאפשר למומחים לשוחח עם אנשים הסובלים מבעיית עיניים בשיחת וידאו בטלפון הנייד או במחשב. הקו זמין כל יום בין השעות 08:00 ל-20:00 ונועד עבור מי שנמצא בבידוד בבית, מי שאינו בטוח אם עליו להגיע לביקורת שנקבעה מראש או מישהו עם תלונה חדשה שמבקש להיוועץ לגביה.

פרופ' לייבה מסבירה כי כל אדם שסובל מבעיה בעיניים ונזקק לייעוץ רפואי יוכל ליצור קשר בטלפון נייד מספר 0502317328 בשיחה טלפונית, בוואטסאפ או בווידאו: "הפונה יסביר את בעייתו הספציפית בעיניים ויוכל לשוחח עם מיטב המומחים של מערך העיניים מכל מגוון התמחויות העל, כגון בעיות רשתית, גלאוקומה, פלסטיקה ומחלות הארובה, ילדים, נוירו אופטמולוגיה, מחלות קרנית, קטרקט".

המחלקה פיתחה שירות חיוני זה בעקבות המצב שבו אנשים עם בעיות עיניים כרוניות או בעיות חדשות חוששים לצאת מהבית לבדיקה רפואית.

פרופ' לייבה: "במצב עניינים זה שאנשים לא יוצאים מהבית ועדיין עלולים לסבול מבעיות בעיניים יש חשיבות רבה בשיחה כזו שבה ניתן למיין את המקרים הדחופים שחייבים להגיע לבית החולים למרות הקורונה, או מצבים שניתן להעניק טיפול תרופתי טלפוני ולהעביר מרשמים לרופא המשפחה שידאג למרשם שמגיע מיד לבית המרקחת".

פרופ׳ חנה לייבה

פרופ׳ חנה לייבה

הרופא שעונה לתשובות יכול להיכנס לתיק הרפואי של החולים ולהתעדכן בהיסטוריה הרפואית לפי צורך ובמקרים חדשים ישאל את כל השאלות הנחוצות כדי להחליט האם להזמין את הפונה לחדר המיון.

"ברור לנו שזה לא תחליף למגע אישי בבדיקה פיזיקלית עם המכשור המתאים", מסכמת פרופ' לייבה, "אבל אין ספק שבמצב העניינים הנוכחי מדובר בעזרה משמעותית שיכולה אף למנוע התדרדרות בראיה עד עיוורון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר