ד"ר אורי בלה מקפלן בשיחה עם אור בן אוליאל על השימוש בטייטו (צילום: אופיר לוי)
ד"ר אורי בלה מקפלן בשיחה עם אור בן אוליאל על השימוש בטייטו (צילום: אופיר לוי)

לא מסתכנים בהדבקה: הרופאים בקפלן משתמשים במכשיר 'טייטו' לבדיקת חולי קורונה

הצוות הרפואי במחלקה לטיפול בחולי קורונה במרכז הרפואי קפלן מצא שימוש אפקטיבי ומקצועי במכשיר הטייטו (TYTO) של שירותי בריאות כללית. אור בן אוליאל, קונדיטור ויוטיובר שחלה בקורונה ומאושפז בקפלן: "המכשיר פשוט לשימוש ונותן לרופאים בקפלן מענה מדויק וחשוב בזמן אמת". צפו במכשיר בפעולה

פורסם בתאריך: 19.3.20 11:43

-->

הצוות הרפואי במחלקה לטיפול בחולי קורונה במרכז הרפואי קפלן מצא שימוש אפקטיבי ומקצועי במכשיר הטייטו (TYTO) של שירותי בריאות כללית, המאפשר לצוות הרפואי לבצע מרחוק וללא מגע אדם שמונה בדיקות חיוניות וחשובות לחולי הקורונה המבודדים, ובהם: בדיקות גרון, אוזניים, האזנה לריאות, האזנה ללב ומדידת חום. הנתונים משודרים און-ליין דרך אפליקציה לרופא אשר מקבל את המדדים הרפואיים ומייעץ בהתאם לנתונים.

אחד מהמאושפזים עם קורונה בקפלן, אור בן אוליאל, קונדיטור ובעל ערוץ יוטיוב מצליח עם מעל 100 אלף רשומים ומעל 27 מיליון צפיות, נמצא בבית החולים ביחד עם בן זוגו רתם אבירם. בן אוליאל התנסה במכשיר הטייטו בליווי מנהל חדר מיון ילדים בקפלן, ד"ר אורי בלה, והתרשם מאוד מהאפקטיביות והדיוק של המכשיר: "ד"ר בלה הצליח לבדוק מגוון רחב של בדיקות מרחוק בעזרת וידאו, כשהוא רואה אותנו ועוקב אחר מהימנות הבדיקה. אין ספק שהמכשיר נותן מענה חשוב בזמן אמת. הוא פשוט לשימוש ולא חושף את הצוות הרפואי להדבקה בקורונה".

ד"ר אורי בלה, מנהל חדר מיון ילדים בקפלן, מסביר כי מכשיר הטייטו משמש בחיי השגרה את רופאי כללית לבדיקה של מטופלים מרחוק, ואילו בעידן הקורונה הוא מאפשר לרופאים המומחים בקפלן לעשות בדיקה פיסית ולעקוב אחר המדדים שלהם מרחוק ללא סיכון הדבקה: "הרופאים מדברים עם המטופלים, מודדים להם חום, מקשיבים ללב ולריאות, בודקים אוזניים ולוע, והכל בעזרת הטכנולוגיה החדשנית בלי מגע עם המטופלים ובלי חשש להעברת הנגיף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר