אירוע לרגל שנת האחות הבינלאומית בקפלן (צילום: גלעד שעבני)
אירוע לרגל שנת האחות הבינלאומית בקפלן (צילום: גלעד שעבני)

בקפלן מוקירים את האחים והאחיות לרגל שנת האחות והמיילדת הבינלאומית

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן הרצפלד: "מטופלים שביקרו בבית החולים יודעים לשבח ולהגיד מילים טובות על החמלה, האכפתיות והדאגה של האחים והאחיות שלנו"

פורסם בתאריך: 29.1.20 07:50

-->

שנת 2020 הוכרזה על ידי ארגון הבריאות הבינלאומי כשנת הוקרה האח/ות והמייל/דת הבינלאומית. הנהלת המרכז הרפואי קפלן, מקבוצת כללית, ערכה לאחרונה אירוע מרכזי לפתיחת שנת האחות בקבלת פנים שנערכה בבוקר לכלל האחים והאחיות עם פרח וברכה של מנהלת בית החולים, ד"ר שרית אבישי אלינר, הפרחת בלונים, והקראת תפילת האחות.

שולמית אוחנה, מנהלת הסיעוד בקפלן, מסבירה כי לאחיות ולאחים בבתי החולים יש תפקיד מכריע וחשוב בתהליך הריפוי של מטופלים: "הם אלה המקדישים לילות כימים בעשיה נאמנה, בהקרבה ובמסירות, שותפים מלאים בהובלת תהליכי ליבה מרכזיים, במציאת פתרונות ובמתן מענה תוך חתירה לעבודה בסטנדרטים מקצועיים. הם אחד מעמודי התווך של מקצועות הבריאות ונמצאים עם המטופל ועם משפחתו לכל אורך החולי והמחלה, בעצב ובשמחה.

"שנה זו מהווה הוקרה למאמצים הבלתי נלאים ולעבודה הקשה שנעשית על ידי כל האחיות והאחים. אני מאחלת לכל האחים והאחיות בקפלן שנה משמעותית, שנה של מובילות, שנת הצלחה וסיפוק".

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן הרצפלד, הוסיפה כי האחים, האחיות והמיילדות בקפלן הם שם דבר בכלל בתי החולים בישראל: "מטופלים שביקרו בבית החולים יודעים לשבח ולהגיד מילים טובות על החמלה, האכפתיות והדאגה של האחים והאחיות שלנו, וזה בזכות תודעת שירות גבוהה שנשענת על הענקת כבוד למטופל. אני שומעת הרבה את האחים והאחיות שלנו שאומרים כי הם מרגישים למטופל כמו בן משפחה, והטיפול מסביר הפנים והאכפתי שלהם בהתאם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר