צוות חדר ניתוח בקפלן חוגג לאלון יום הולדת 12 (צילום: אופיר לוי)
צוות חדר ניתוח בקפלן חוגג לאלון יום הולדת 12 (צילום: אופיר לוי)

בית החולים קפלן: אלון (12) יצא מחדר ניתוח והצוות המנתח חגג לו יום הולדת

אלון רותם, חלוץ הפועל מרמורק בכדורגל, חוגג היום (27.10) יום הולדת 12. צוות חדר הניתוח בבית החולים קפלן ברחובות חגג לו כשיצא מחדר הניתוח לאחר קיבוע שבר ביד

פורסם בתאריך: 27.10.19 13:21

-->

בבית החולים קפלן ברחובות חוגגים יום הולדת לילדים גם אם דווקא ביום חגם הם נאלצים לשהות בבית החולים במקום לחגוג עם חבריהם לכיתה. אלון רותם, חלוץ הפועל מרמורק בכדורגל, חוגג היום (27.10) יום הולדת 12. כשיצא מחדר הניתוח לאחר קיבוע שבר ביד, הגיע צוות חדר ניתוח עם ליצנית רפואית לחגוג לו יום הולדת באווירה קצת אחרת.

חני ותמיר, הוריו של אלון, נראו נרגשים למחווה של צוות חדר הניתוח. אמו מספרת: "אלון, שלומד בבית הספר למדעים ברחובות, ואגב גם נולד בקפלן, שבר את האצבע כששיחק כדורגל עם חברים מהקבוצה אחר הצהריים והגיע לקפלן לניתוח מיידי ביחידה לכירורגיה כף יד. כשהצוות שאל אותו מה תאריך הלידה שלו והוא אמר שזה היום, הם איחלו לו מזל טוב וכבר קראו לליצנית רפואית. לאחר שהתאושש בחדר הניתוח הגיעו ושרו לו 'יום הולדת שמח'. למרות שדחינו את מסיבת יום ההולדת עם החברים בביתנו, מדובר במחווה מרגשת ומפחיתה לחצים גם עבור הילד וגם עבור ההורים. אין ספק שאנחנו בידיים טובות".

ד"ר אמיר אורון, מומחה ומנתח בכיר ביחידה לכירורגיה של כף היד בקפלן, אמר כי אלון הגיע לקפלן עם שבר מורכב באצבע בעקבות חבלה בזמן אימון כדורגל. "בשל מורכבות השבר החלטנו לבצע את ניתוח בהרדמה מלאה לקיבוע של השבר כדי למנוע נזק והפרעה בתפקוד היד בעתיד. כשהצוות הרפואי נתוודע לעובדה שביום הניתוח חל יום ההולדת שלו, החלטנו שלמרות הניתוח נחגוג יחד איתו את יום הולדתו ונשמח אותו יחד עם הוריו. קראנו לליצנית הרפואית המדהימה שלנו, ענת זוננפלד, ושרנו לו שירי יום הולדת. אלון קיבל יד חדשה ליום ההולדת".

אלון לא הבין בהתחלה את השמחה סביבו, אך לאחר מכן אף חייך ושיתף פעולה עם צוות הרפואי. "אני רוצה להיות מנהל עסקים כשאהיה גדול", הוא אמר.

מזל טוב ובריאות שלמה!


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר