חובש (צילום אילוסטורציה: דוברות איחוד הצלה)
חובש (צילום אילוסטורציה: דוברות איחוד הצלה)

מתנדבי איחוד הצלה טיפלו ב-100 מקרים רפואיים במהלך ימי החג, כולל לידה בכניסה לחדר המיון

הזוג שחיכה למתנדב ליד הרכב והלידה המפתיעה בכניסת החג הן רק חלק משלושה ימים עמוסים בקריאות רפואיות מצילות חיים שעברו על מתנדבי איחוד הצלה מצוות 43 רחובות והסביבה

פורסם בתאריך: 1.10.19 20:52

-->

לא פחות מ-100 קריאות לעזרה רפואית התקבלו בימי החג בגזרת סניף איחוד הצלה מצוות 43 רחובות והסביבה. המתנדבים פעלו מסביב לשעון באמצעות אמבולנס ואופנועי אמבולנס על מנת לתת מענה רפואי איכותי ומהיר.

ברוך גרינוולד, חובש איחוד הצלה, מספר: "באחד מהמקרים הרבים שטיפלתי בהם בחג סיימנו לטפל וירדתי לרכב, שם חיכו לי זוג צעיר ליד הרכב עם שוקולד ופחית קולה קרה. הם אמרו לי תודה על המענה שאני נותן על אף ימי החג. האמת? התרגשתי מאוד מהמחווה".

בין המקרים הרבים הייתה קריאה אחת מיוחדת מיד לאחר כניסת החג. קריאה על אישה הכורעת ללדת במרכז העיר רחובות. יוני רוטנברג ראש הסניף והמתנדבת חני וקנין עזבו את ארוחת החג שלהם ויצאו לקריאה עם אמבולנס של איחוד הצלה. חני קבעה שיש לפנותה בהקדם שכן היא עלולה ללדת כל רגע. כשהגיעו למיון קפלן אפילו לא הספיקו להגיע לחדר הלידה והלידה התקבלה בחדר טיפול נמרץ של המיון הרגיל, בשיתוף פעולה של צוות המיון וצוות האמבולנס של איחוד הצלה. כך לאחר זמן קצר נולדה בת מקסימה להוריה והשנה החדשה נפתחה בטוב טעם למתנדבי איחוד הצלה.

חני וקנין: "את האמת בשבילי זה סגירת מעגל בחדר הלם. בפעם הקודמת זה היה אחי ז"ל ועכשיו זה היה להביא חיים חדשים לעולם. אין דבר יותר טוב שיכולתי לבקש ערב ראש השנה החדשה. אני מודה להנהלת ארגון איחוד הצלה שנותנים לנו את הכלים והידע להציל חיים ותודה מיוחדת שלוחה לראש סניף איחוד הצלה ברחובות יוני רוטנברג, שעושה ימים ולילות למעננו המתנדבים".

יוני רוטנברג: "מדהים, סיפוק מטורף. עשרות קריאות רפואיות שחלק מתקבלות במקביל ולכולם יש מענה על ידי מתנדבי איחוד הצלה. רשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה זה הסיפור. תודה למתנדבים שנותנים מענה רפואי 24/7 למען אזרחי ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר