מימין: ד"ר לידיה הרכבי וד"ר רנטה שיכמנטר
מימין: ד"ר לידיה הרכבי וד"ר רנטה שיכמנטר

מרפאה חדשה בקפלן מספקת ייעוץ תרופתי בהתאמה אישית

נוטלים תרופות במקביל? מעוניינים לשלב תרופות מרשם עם תוספי מזון? במרכז הרפואי קפלן הוקמה מרפאה חדשה לייעוץ תרופתי בהתאמה אישית בניהולן של שתי רופאות בכירות

פורסם בתאריך: 16.9.19 12:21

-->

אתם או קרוביכם נוטלים תרופות במקביל? מעוניינים לשלב תרופות מרשם עם תוספי מזון? מחקרים מוכיחים כי העלייה בלקיחת מספר תרופות קבועות מעלה באופן ישיר (מעל 70%) את השכיחות של תופעות הלוואי עקב התנגשות בין התרופות. מסיבה זו הוקמה לאחרונה במרכז הרפואי קפלן מרפאה חדשה לייעוץ תרופתי בהתאמה אישית בניהולן של שתי רופאות בכירות, ד"ר לידיה הרכבי, מומחית ברפואה פנימית ובפרמקולוגיה קלינית בביה"ח, וד"ר רנטה שיכמנטר, רופאה מומחית בפנימית ובפרמקולוגיה קלינית.

צוות המרפאה החדשה מעניק ייעוץ פרטני והדרכה לחולה ולמשפחתו בכל הקשור לשימוש נכון בתרופות, ליחסי גומלין בין תרופות ולתופעות הלוואי, במיוחד במצבים שקשורים בהם קשישים, מטופלים עם אי-ספיקה כלייתית או לבבית, ועוד.

ד"ר לידיה הרכבי מסבירה את נחיצותה הרבה של המרפאה החדשה: "המרפאה מיועדת למבוגרים מעל גיל 18 הנוטלים מספר תרופות ומעוניינים במידע עליהן, במטרה להתאים בין המחלה לטיפול הקבוע ולבצע נטילה נכונה של התרופות. כמו כן, המרפאה מייעצת לאנשים המתקשים לאזן טיפולים בנוגדי קרישה ולכאלה המבקשים ייעוץ לגבי בטיחות שילוב צמחי מרפא ותוספי תזונה בטיפול התרופתי הקבוע".

ד"ר שיכמנטר מוסיפה כי הפונים למרפאה החדשה בפעם הראשונה יתבקשו להביא רשימת אבחנות עדכנית מרופא המשפחה, תוצאות בדיקות רלוונטיות, ולהביא פיזית את התרופות הקבועות ואת תוספי התזונה אותם הם נוטלים. השירות יינתן בעקבות קריאה או בקשה של רופאים במחלקות השונות, של רופא המשפחה או על פי פנייה אישית של מטופלים.

השירות מחוץ לסל וכרוך בתשלום. לקביעת תור יש ליצור קשר בטלפון: 089441350.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר