מופע מדעי (צילום: מכון ויצמן למדע)
מופע מדעי (צילום: מכון ויצמן למדע)

מכון ויצמן יחגוג 70 בליל המדענים עם מגוון פעילויות בחינם לכל המשפחה

מכון ויצמן למדע ומכון דוידסון לחינוך מדעי מזמינים את הקהל הרחב לערב עם מגוון פעילויות לילדים ולנוער, הרצאות מפי מדענים פורצי דרך, הדגמות מדע מלהיבות, פעילויות בגן המדע, התנסות בתעתועי חושים ועוד ביום חמישי ה-19.9.19. הכניסה חינם

פורסם בתאריך: 11.9.19 06:06

-->

ביום חמישי ה-19.9.19 יחול ליל המדענים והמדעניות שבמסגרתו יפתח מכון ויצמן למדע את שעריו בשעות 17:00-23:00 ויקיים מגוון פעילויות חינמיות למשפחות, בני נוער והקהל הרחב.

השנה ליל המדענים והמדעניות יתקיים בסימן "מרעיון למציאות". זהו ערב המוקדש כולו למדע בגובה העיניים בו תינתן למשתתפים הזדמנות לשמוע הרצאות של מיטב החוקרים, להשתתף בסדנאות מדע, לצפות בהדגמות מדעיות ולבקר במוזיאון גן המדע.

השנה, לרגל חגיגות שנת ה-70 למכון ויצמן למדע, יתקיים שפע חסר תקדים של פעילויות מיוחדות: 30 מדענים ומדעניות מספרים מה הם עושים במעבדה, 60 סדנאות ומשחקים לכל המשפחה, גן המדע ובית ויצמן – כניסה חופשית וחגיגית, ניסויים, הדגמות מדעיות ומופעים כגון "מדע על הבמה", קרטושקס, שירה בציבור, ו"מסיבת התה של ורה". בנוסף, ייפתח מתחם האיחוד האירופי ובו הצגת פרויקטים שזכו במענקי מחקר של האיחוד האירופי.

בין הסדנאות הייחודיות: אומנות הציור הכימי, מכונית בומרנג, הכנת פצצת אמבט, חשמל מפירות וירקות, פענוח ה-DNA ועוד. בנוסף, תתקיימנה הרצאות במגוון נושאים, ביניהן הרצאה מאת פרופ' דניאל זייפמן, נשיא מכון ויצמן למדע, בנושא "ההרפתקה המופלאה של המדע", פרופ' דן יקיר, זוכה פרס ישראל 2019, על "אמת או מיתוס? על עצים והתחממות גלובלית", הרצאות על "האם נגיע בקרוב למאדים?", "סקר האוכלוסין הגדול של הטבע", "מדוע אנו מזדקנים?", ועוד. כמו כן, יתקיימו מופעי הדגמות מדעיות לכל המשפחה.

פרטים נוספים בקישור זה.

הרצאה על אסטרונומיה (צילום: מכון ויצמן למדע)

הרצאה על אסטרונומיה (צילום: מכון ויצמן למדע)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר