חובשי איחוד הצלה ואמנון דיין
חובשי איחוד הצלה ואמנון דיין

חובשי איחוד הצלה פגשו את אמנון דיין מרחובות בסעודת ההודיה לאחר שהצילו את חייו

חובשים מתנדבים באיחוד הצלה הצילו את חייו של אמנון דיין, תושב רחובות שסבל מדום לב. אמש (חמישי) הם פגשו אותו כשהוא בריא והולך על רגליו כאחד האדם. "הצלתם לא רק אותי, אלא את כל משפחתי"

פורסם בתאריך: 23.8.19 15:43

-->

הם רואים המון מחזות קשים בהתנדבותם כחובשים באיחוד הצלה, אך לפעמים ישנם רגעים מרגשים ומשמחים. אחד כזה התרחש אמש כשחובשי איחוד הצלה מסניף רחובות פגשו את אמנון דיין בן ה-50 שסבל מהתקף לב חמור בעת שהיה בביתו. על פי עדותה של אשתו שהייתה במקום, דיין עוד הספיק לומר שהוא לא חש בטוב ואז הוא התמוטט. חובשי איחוד הצלה שהגיעו למקום נלחמו על חייו במשך דקות ארוכות באמצעות עיסויים ומכות חשמל ודיין פונה לבית החולים קפלן בניידת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם.

"קיבלתי קריאה ממוקד איחוד הצלה על אדם מחוסר הכרה בבית", מספר חובש איחוד הצלה מלאכי שאער, שהגיע ראשון לזירת האירוע. "הגעתי למקום בתוך פחות מ-40 שניות ואת אמנון ראיתי כשהוא שוכב על הרצפה ללא דופק ונשימה. הוצאתי מיד את מכשיר הדפיברליטור שברשותי ובאמצעותו נתתי לו מכת שוק חשמלי. חובשים נוספים שהגיעו למקום סייעו לי בעיסויים והנשמות. נתתי לו עוד שני שוקים, הלב שלו חזר לפעול והוא חזר לנשום בכוחות עצמו. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם". בבית החולים קפלן המשיכו את הטיפול הרפואי כשהרופאים מצליחים לייצב את מצבו.

אמש (חמישי) הגיעו החובשים שהצילו את חייו של אמנון לסעודת ההודיה שנערכה עבור הנס שקרה לו. הם פגשו את אמנון כשהוא בריא ומאושר בחיק אשתו והמשפחה. "מרגש מאוד לראות את אמנון ככה, בריא ומשוחח איתנו", סיפר חננאל קאפח, אחד מהחובשים שהשתתף במאמצי ההחייאה. "כשהוא ראה אותנו, סיפרנו לו שאנחנו היינו הכח הראשון שהעניק לו טיפול רפואי ראשוני והציל את חייו. הוא התרגש מאוד. הוא אמר לנו משפט שמרגש אותי בכל פעם להיזכר בו: 'הצלתם לא רק אותי, אלא את כל משפחתי, את אשתי ואת הילדים'".

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה באיחוד הצלה, מוסיף: "צריך לזכור שהמון החייאות לא מצליחות. חלק גדול מהאירועים שבהם אנחנו משתתפים נגמרים גם בצורה טראגית וקשה. כשאתה בא ורואה שהצלת חיים של בן אדם אז ההתרגשות היא גדולה מאוד וזה מה שנותן לנו את הכח ללכת הלאה ותמיד תמיד לנסות ולא לוותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר