רות, ארז ויהודה קירט עם ד"ר דוד יהודה (צילום: גלעד שעבני)
רות, ארז ויהודה קירט עם ד"ר דוד יהודה (צילום: גלעד שעבני)

מרגש: יהודה קירט בן ה-6, שנדקר בגן המגנים ברחובות, פגש את הרופא מקפלן שהציל את ידו

חשיפה ראשונה של יהודה קירט בן ה 6, שרופאי קפלן הצילו את ידו לאחר שנדקר לפני כשבועיים על ידי עובר אורח בן 34 בגן המגנים ברחובות. ד״ר דוד יהודה הציע לילד תחרות הורדות ידיים בעוד שבועיים, לאחר תהליך השיקום. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 12.8.19 14:23

-->

ביום חמישי האחרון יהודה קירט, הילד בן ה 6 שנדקר דקירה עמוקה בידו לפני כשבועיים ע"י עובר אורח בן 34 בגן המייסדים ברחובות, הגיע עם הוריו לבדיקה אצל ד"ר דוד יהודה, מנהל היחידה לכירורגיה כף היד בקפלן, שהציל את ידו בניתוח מורכב. הבדיקה העלתה כי יהודה יכול להזיז את כל אצבעותיו וכי יחזור לשגרת החיים בקרוב. ד"ר יהודה אף הציע ליהודה תחרות הורדות ידיים בעוד שבועיים, לאחר תהליך שיקום היד.

ב-25 ביולי הובהל יהודה בן ה-6 מגן המייסדים לחדר מיון ילדים במרכז הרפואי קפלן, כשהוא פצוע באורח קל עד בינוני עם יד מדממת מדקירה של עובר אורח כבן 34. לאחר ייצוב מצבו הוא עבר לחדר הניתוח ועבר ניתוח מורכב במרפק ע"י ד"ר דוד יהודה, מנהל היחידה לכירורגיה של כף היד, וצוות חדר הניתוח לתפירת מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי הדם. לפי הרופאים, בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים באזור היד.

ביום חמישי האחרון, שבועיים לאחר הדקירה, הגיעו כאמור יהודה והוריו, רות וארז קירט, לבדיקה אצל ד"ר יהודה והודו לו על הטיפול הרפואי המעולה שהציל את ידו של יהודה, ועל שירות אדיב ואמפתי. "התכוננתי לאסוף את יהודה וכשהגעתי לשם הבנתי שמדובר באירוע טראומתי. כשהגיע מד"א הבנתי עד כמה המצב חמור ופצע הדקירה עמוק ולא פשוט", אמר האב ארז. "הגענו לקפלן וברגע שנכנס ד"ר דוד יהודה הכל הפך להיות רגוע. אמרת לו שגם לך קוראים יהודה, ואז לקחתי צעד אחורה והייתי רגוע לגבי הטיפול המיטבי בילד שלי".

ד"ר דוד יהודה הוסיף כי קיבל דיווח על ילד שהגיע עם פציעה די חמורה: "רצנו וראיתי ילד עם פצע עמוק בחלק הקדמי של המרפק באזור כלי הדם והעצבים, אבל הוא היה רגוע וגיבור בצורה בלתי רגילה. ביצענו ניתוח דחוף כדי לבדוק את אספקת הדם עם צוות רפואי מצוין של חדר ניתוח. מדובר בנס גדול שהעורק הראשי והעצבים לא נפגעו. תפרנו כל קצה של שריר לקצה השני בצורה הכי טובה שיכולה להיות. שבועיים אחרי האירוע יהודה מניע את האצבעות ואין חסר נוירולוגי ומתחילים בתהליך שיקום המרפק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר