מלאכי שאער והדפברילטור של איחוד הצלה
מלאכי שאער והדפברילטור של איחוד הצלה

מלאכי שאער הציל את חייהם של שני אנשים מרחובות באמצעות אותו הדפיברילטור

מלאכי שאער, חובש באיחוד הצלה רחובות, הציל את חייו של בן 32 מרחובות. כשעמד להעביר את המכשיר לרופאים שיבדקו מה קרה לאותו צעיר, התקבלה קריאה על אדם אחר ללא דופק ונשימה. מלאכי מיד לקח את הדפיברילטור ורץ להציל גם אותו

פורסם בתאריך: 18.7.19 09:06

-->

מלאכי שאער, חובש באיחוד הצלה רחובות, טיפל לפני שבוע וחצי, בערב שבת, באדם שאיבד את הכרתו ולבו נדם. מלאכי לא איבד עשתונות וביצע את המוטל עליו. הוא נתן שוק ממכשיר הדפיברילטור של איחוד הצלה ומיד לאחר מכן לבו של ד' בן ה-32 חזר לפעום.

אתמול (רביעי) זה קרה שוב. בשעה שמלאכי נסע להעביר את המכשיר לבדיקה, על מנת שיוציאו ממנו פלט שיעזור לרופאים להבין מה קרה ל-ד' הצעיר, התקבלה קריאה על אדם בן 60 מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה. מלאכי מיד לקח את הציוד הרפואי שברשותו וכן את מכשיר הדפיברילטור שלו ורץ לסייע.

הוא חיבר אליו את מכשיר הדפיברילטור, החל בפעולות החייאה ולאחר 3 שוקים חשמליים לבו של החולה חזר לפעום, הוא החל לנשום בכוחות עצמו ופונה לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול.

מלאכי שאער: "ההתרגשות גדולה, גדולה מאוד. לדעת שהצלת חיים של אדם היא אדירה. השם זיכה אותי להציל שני אנשים תוך זמן קצר. אשרינו שזכינו".

יוני רוטנברג, ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה: "איזו התרגשות. ארגון איחוד הצלה משקיע משאבים אדירים, שמקורם בתרומות, בהגדלת מערך המתנדבים בעיר רחובות ובארץ בכלל. אין ספק שהחזון של ארגון איחוד הצלה מתגשם. אני נמשיך לפעול למען תושבי רחובות והסביבה וכבר בתקופה הקרובה יגיעו 10 מכשירי דפיברילטורים נוספים לעיר רחובות והם יחולקו למתנדבים. כאן ההזדמנות לומר תודה גדולה למלאכי על כלל פעילותו למען הצלת חיים בעיר וכמובן להנהלת ארגון איחוד הצלה על השקעת המשאבים בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר