טייילור ואליזבת בשחזור הצעת הנישואין במיון (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)
טייילור ואליזבת בשחזור הצעת הנישואין במיון (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

שניים מידידי ישראל המתנדבים בקפלן שחזרו את הצעת הנישואין בחדר המיון

השניים הכירו באינטרנט לפני כשבעה חודשים והמתנדב הציע לארוסתו להגיע עמו לארץ

פורסם בתאריך: 7.8.17 16:20

-->

קבוצת מתנדבים מארגון ידידי ישראל הגיעו לאחרונה למרכז הרפואי קפלן ברחובות במסגרת תכנית רחבה שפועלת כבר משנת 2009. במהלך ההתנדבות שהסתיימה לפני שבועיים וחצי הם ביצעו עבודות במגוון תחומים, כגון: מטבח, ניקיון, סידור מחסנים, אחזקה, גינון ועוד.

המתנדבים הם נוצרים אוונגליסטים אוהבי ישראל. במהלך השנים הקשר בין המרכז הרפואי ובין הארגון התהדק מאוד. מספר קבוצות מתנדבים מגיעות בכל שנה והארגון מקיים אירועים בארצות הברית לצורך גיוס כספים.

ידידי ישראל ומנהל בית החולים ד"ר קרלוס גרוזמן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

ידידי ישראל ומנהל בית החולים ד"ר קרלוס גרוזמן (צילום: אפרת שררה, בית החולים קפלן)

 

שניים מהמתנדבים, טיילר פרי (26, לאס ווגאס, נוואדה) ואליזבת פיירפינט (מישיגן), הכירו באינטרנט לפני כשבעה חודשים והחלו לצאת. לאחר מספר חודשים טיילר הציע נישואין לאליזבת והם הגיעו לארץ כשהם מאורסים. טיילר חבר בארגון ידידי ישראל וכאשר תכנן להגיע זו הפעם השלישית להתנדבות בקפלן הוא הציע לאליזבת להצטרף אליו והיא נענתה בשמחה רבה. "יש לנו חברים יהודים בארצות הברית ורצינו לבוא לישראל להתנדב ולשרת כדי לעזור לכם במשימות היום יום בבית החולים", אמר טיילר. "בכיף שחזרתי את הצעת הנישואין גם בבית החולים על אדמת מדינת ישראל".

ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל המרכז הרפואי קפלן, אמר כי בנוסף לעבודת ההתנדבות המאוד חשובה שהמתנדבים עושים, הם הופכים לשגרירים נאמנים של מדינת ישראל והמרכז הרפואי קפלן, וכל אחד מהם עושה כמיטב יכולתו כדי לסייע במשימות. "חברי הארגון מגיעים להתנדבות בקפלן מלאי רצון לעזור ועם מוטיבציה אין קץ, והם חוזרים הביתה עם רשמים עזים על ארץ הקודש ועל העבודה שמתבצעת במרכז הרפואי", הוא אמר. "חלקם חוזרים אלינו מדי שנה ותמיד מביע את רצונו לחזור אלינו שוב. אני גאה מאוד על הקשר האמיץ שנוצר עם הארגון ומודה כמובן לעובדי המרכז הרפואי על היחס החם שהם מרעיפים על מתנדבים אלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר