ערב רפואה על הבר בבית הקפה דפנ׳ס
ערב רפואה על הבר בבית הקפה דפנ׳ס

שיא משתתפים בערב 'רפואה על הבר' ברחובות. ראש העיר: "פעם בשנה כל העיר עוסקת ברפואה"

שיא של משתתפים בערב 'רפואה על הבר' 2019: למעלה מ-2,500 איש מילאו כ-30 מקומות בילוי ברחבי העיר ושמעו הרצאות מפי רופאים בכירים ועובדים פרא-רפואיים מומחים מהמרכז הרפואי 'קפלן' וכללית

פורסם בתאריך: 19.6.19 07:44

-->

תושבי רחובות פגשו אמש (שלישי) מקרוב את רופאי המרכז הרפואי קפלן וכללית בערב ייחודי בשיתוף פעולה עם עיריית רחובות, שנערך בו זמנית בכ-30 מקומות בילוי ברחבי העיר.

ראש העיר רחמים מלול, מנהלת קפלן ד"ר שרית אלינר-אבישי, וחבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אלבר, פתחו את הערב בדפנ׳ס שבאזורים סנטר, שם התקיימה הרצאתו של ד"ר פנחס קסוטו על הפרעות קשב וריכוז. במקום נכחו גם ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר עו״ד יניב מרקוביץ׳ וחברי המועצה רוני באום, גיא צור, אורית שרגאי ובכירי קפלן.

רחמים מלול וד"ר שרית אלינר-אבישי

רחמים מלול וד"ר שרית אלינר-אבישי

 

לאחר סיכום הנתונים ממערכת ההרשמה הדיגיטלית התברר כי השנה נרשם שיא של כ-2,500 איש שנרשמו מבעוד מועד להרצאות. עד לפתיחת הערב לא נותרו עוד מקומות ובעלי העסקים שכרו שולחנות וכיסאות נוספים על מנת לענות על הביקוש.

ראש העיר רחמים מלול: "חשיבותו של הערב הזה היא בהנגשת הידע הרפואי במגוון נושאים לציבור, ומפגש בלתי אמצעי עם הרופאים מהמרכז הרפואי קפלן. פעם בשנה כל העיר עוסקת ברפואה. רפואה על הבר היא עוגן נוסף של עיר המדע והתרבות. הערב הזה הוא אירוע ייחודי מסוגו ומצליח מאוד, ואני שמח לשמוע שתושבים רבים הגיעו להרצאות מרתקות בגובה העיניים בתחום הבריאות".

ערב רפואה על הבר בדה לה פה

ערב רפואה על הבר בדה לה פה

מנהלת המרכז הרפואי קפלן-הרצפלד, ד"ר שרית אבישי-אלינר: "ההצלחה הרבה של ערבי רפואה על הבר בשנים קודמות משמשת תשתית מעולה להצלחתו של ערב זה. השנה נוספו נושאי הרצאות מגוונים שמטרתם לתת מענה לכל אחד על פי הצרכים ותחומי העניין שלו. אין ספק כי שיתוף הפעולה של קפלן עם עיריית רחובות מעניק למומחים המצוינים שלנו במה מכובדת ואיכותית להעברת ידע עצום בתחום הרפואה שיעשיר את תושבי רחובות".

חבר המועצה אסף אלבר: "'רפואה על הבר' הוא פרויקט תרבותי יוצא דופן שמשלב מפגש קהילתי, בילוי והזדמנות ללמידה. חשוב לי להודות לכל העושים והעושות במלאכה. שאפו על עשייה יפה כל כך ועל שיתוף הפעולה המבורך עם ביה"ח קפלן. חזקו ואמצו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר