יום מחקר פורץ דרך של רופאי בית החולים קפלן
יום מחקר פורץ דרך של רופאי בית החולים קפלן

מתמחים ומומחים צעירים מקפלן הציגו את המחקרים שישפיעו על חיינו

יום מחקר פורץ דרך של רופאי בית החולים קפלן נערך במרכז האקדמי פרס ברחובות

פורסם בתאריך: 28.5.19 15:50

-->

היום (שלישי) התקיים במרכז האקדמי פרס ברחובות יום המחקר ה-5 של המרכז הרפואי קפלן, ובו הציגו מתמחים ומומחים צעירים את המחקרים שישפיעו על חיינו ועל בריאותינו ובריאות ילדינו בעתיד הלא רחוק.

יום המחקר נערך במעמד פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' דינה בן יהודה, דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, וד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד. היום אורגן על ידי הועדה המארגנת בראשות ד"ר טייבה זורניצקי וד"ר שגיא צחורי יחד עם ועדת ההתמחות והנהלת קפלן.

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, אמרה כי היא גאה מאוד בחוקרים של בית החולים הנמצאים בקדמת הבמה הרפואית במדינת ישראל וגם ברמה הבינלאומית: "היום הציגו החוקרים הצעירים מחקרים מתקדמים ומעניינים מאוד בתחומי רפואה שונים, כגון כירורגיה, לב, עיניים ויולדות. אני בטוחה שמחקרים אלו ישפרו את הטיפול הרפואי באוכלוסיות שונות ויחזקו את בריאותנו ובריאות ילדינו בעתיד. זוהי מטרתו של יום חשוב זה".

פרופ' ציון חגי, יו"ר הסתדרות הרופאים בישראל, אמר כי המחקרים שהוגשו ליום המחקר מעניינים וחשובים מאוד לקידום הרפואה בישראל ובכלל: "אין ספק כי הנהלת המרכז הרפואי קפלן שמה בראש סדרי העדיפויות את תחום המחקר, שהוא התשתית לטיפול רפואי מקצועי ומיטבי".

ד"ר יעל וינטר, נציגת המתמחים, אמרה כי לרופאים, ובתוכם למתמחים, יש צורך אינסופי לנווט בין המטופלים, הלימודים, ההוראה, המשפחה ולא פחות חשוב מכך – המחקר, ולא ניתן לוותר על אף אחד מהם: "להיות רב משימתי היא תכונה חשובה לכל רופא, ותכונה זו מהווה בסיס לצמיחה והישגים".

שלושה מהחוקרים אף זכו בפרס על מחקרים פורצי דרך: ד"ר זיו רוטפוגל ממחלקת עיניים, על המחקר "הפוטנציאל הטיפולי בהשתלת מיטוכונדריה ברשתית איסכמית". ד"ר הייתם אבו חדיג'ה ממערך הלב, על מחקרו "המהלך הקליני של חולים עם חשד לדלקת בשריר הלב", וד"ר ליאור לזר מכירורגיה על המחקר "היפוגליקמיה סימפטומטית ואסימפטומטית בעקבות 3 הליכים בריאטריים שונים היא סיבוך תכוף וחמור". לצדם הציגו חוקרים נוספים בקפלן את מחקריהם המרתקים והמתקדמים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר