פרופ' קובי ג'ורג' בהשתלת שסתום
פרופ' קובי ג'ורג' בהשתלת שסתום

מנהל המערך הקרדיולוגי בקפלן, פרופ' קובי ג'ורג', זכה בפרס מירובסקי היוקרתי על מצוינות

פרופ' קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן, קיבל את פרס מירובסקי היוקרתי לשנת 2019 בזכות היותו אחד מהקרדיולוגים המובילים בישראל וברמה הבינלאומית בטיפול הרפואי והאנושי, ובתחום המחקר

פורסם בתאריך: 7.5.19 13:13

-->

לאחרונה העניקו ראשי האיגוד הקרדיולוגי בישראל לפרופ' קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן, את פרס מירובסקי היוקרתי לשנת 2019 בזכות היותו אחד מהקרדיולוגים המובילים בישראל וברמה הבינלאומית בטיפול הרפואי והאנושי, ובתחום המחקר.

פרופ' קובי ג'ורג' הביא להישגים מרשימים ביותר את המערך הקרדיולוגי בקפלן יחד עם צוות נרחב ומקצועי, כולל אחד מהמקומות הראשונים בישראל ביעד צנתור לבבי תוך 90 דקות בחולים עם אוטם שריר הלב. כך העלה דו"ח התכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות.

פרופ' קובי ג'ורג'

 

במהלך טקס ההוקרה שנערך לאחרונה נאמר על ידי ראשי האיגוד הקרדיולוגי בישראל כי פרופ' ג'ורג' מקדם את המחקר והטכנולוגיה בתחום הטיפול בלב ומעניק טיפול רפואי יוצא דופן ומציל חיים יחד עם צוות רפואי מעולה במערך הקרדיולוגי. תחום הקרדיולוגיה בישראל מתקדם בזכות שנות מחקר רבות של פרופ' ג'ורג' והוא אף פרסם למעלה מ-250 מאמרים בכתבי העת המדעיים המובילים בעולם. על זכויות רבות אלו ואחרות הוענק לו בשנת 2019 פרס מירובסקי היוקרתי.

פרופ' קובי ג'ורג' בקבלת תעודת ההוקרה מהנהלת איגוד הקרדיולוגים

ד"ר שרית אבישי-אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד שנכחה בטקס הרשמי של הענקת הפרס באיגוד הקרדיולוגי, אמרה כי אין ספק שהפרס הנו תוצר לעבודה מאומצת ומקצועית של פרופ' ג'ורג' בתחום הלב, תוך חתירה עיקשת לטיפולים חדשניים שיסייעו למטופלים עם בעיות לבביות: "אני גאה מאוד בצוות המערך הקרדיולוגי בקפלן אשר בהובלתו הבולטת של פרופ' קובי ג'ורג' מגיע להישגים יוצאי דופן ומשפר את איכות חייהם של עשרות אלפי מטופלים בשנה. אין ספק שבזכות הנהגתו וניהולו של פרופ' ג'ורג' עומד המערך הקרדיולוגי בקפלן בגאווה גדולה בחזית הטיפול הרפואי בחולי לב בישראל. מדובר באחד מבכירי הקרדיולוגים כיום בישראל ולא בכדי המערך הקרדיולוגי בקפלן עומד בחזית הטיפול הרפואי בחולי לב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר