הרצפלד במעמד זכיית בית החולים המצטיין של כללית
הרצפלד במעמד זכיית בית החולים המצטיין של כללית

המרכז הרפואי שיקומי הרצפלד זכה בפעם השישית ברציפות כבית חולים מצטיין של כללית

המרכז הרפואי הגריאטרי שיקומי הרצפלד נבחר כמוסד מצטיין של 'כללית' זו השנה השישית ברציפות, הישג חסר תקדים בכללית. ד"ר שרית אבישי-אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד: "אין מקום שראוי יותר לקבל את פרס ההצטיינות, ולא רק במבחן התוצאה"

פורסם בתאריך: 28.4.19 12:43

-->

מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דוידסון, הכריז באירוע חגיגי שערכה כללית למוסדות מצטיינים, כי המרכז הרפואי הגריאטרי שיקומי הרצפלד נבחר כמוסד מצטיין של 'כללית' זו השנה השישית ברציפות. הישג חסר תקדים.

בית החולים הרצפלד נבחר הודות להישגים שרשם בתחומי איכות הטיפול הרפואי, חוויית מטופל, פיתוח וטיפוח המשאב האנושי והיעילות הארגונית.

ד"ר שרית אבישי-אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, סיכמה כי העבודה הרציפה סביב תודעת השירות הגבוהה והרפואה המתקדמת והמקצועית של הצוותים הרפואיים מביאות הישג יוצא דופן של הצטיינות בין בתי החולים המיוחדים של כללית בפרמטרים מדויקים זו הפעם השישית ברציפות: "אין מקום שראוי יותר לקבל את פרס ההצטיינות ולא רק במבחן התוצאה, אלא גם בתהליך המסודר והמובנה שעוברים העובדים על מנת להגיע לתוצאות מרשימות אלו. הנהלת בית החולים מכווינה ומייעצת, אך בסופו של דבר העובדים הם המשפיעים על החלמתו וריפויו של המטופל".

ד"ר טטיאנה ונדר, מ"מ סגנית מנהלת בית החולים, אמרה כי זכייה שישית ברציפות בבית החולים המצטיין של שירותי בריאות כללית מוכיחה שהמטופל בהרצפלד מקבל מעטפת איכותית הן בפן הרפואי והן בפן השירותי מתוך מטרה אחת חשובה לו ולבני משפחתו – לשפר את תפקוד המטופל ולהעמידו שוב על רגליו.

שיפרה פרידמן-ויצמן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים, אמרה כי להיות שש פעמים ברציפות ארגון מצטיין בכללית הוא מעמד מחייב ויוצא דופן: "צוות בית החולים בניהולה של ד"ר שרית אבישי-אלינר, שמנהלת גם את המרכז הרפואי קפלן, עוסק ימים כלילות בתהליכים לשיפור והתחדשות בית החולים. תהליכים שהתעצמו לאור ההחלטה שהתקבלה לאחרונה כי בית החולים יישאר בגדרה ולא יעבור לקמפוס קפלן. עובדי הרצפלד ראויים לכל פרס לאור ההשקעה, המסירות והמקצועיות שלהם. אין לי ספק כי המצוינות של עובדי הרצפלד הינה חלק מהקוד הגנטי שלנו".

המרכז הרפואי שיקומי גריאטרי הרצפלד הוקם בשנת 1969 ובשנת 1994 הוסב למרכז שיקומי גריאטרי. במסגרת בית החולים מופעל כיום מגוון רחב של שירותים ביניהם שיקום יום, מכון דיאליזה, מכון רנטגן, בית מרקחת ושירותים פארה רפואיים: פיזיותרפיה, כולל מכון כושר עם הציוד המתקדם ביותר, ריפוי בעיסוק, כולל דירה טיפולית, חדר כושר למוח, סופרמרקט ומועדון תעסוקה, ריפוי בדיבור, תזונה, שירות סוציאלי ושירות פסיכולוגי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר